Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MS Frog
Ungefär så tänkte jag tidigare idag.

Jag stod och fyllde diskmaskinen och tänkte "oj vad lugn hon har blivit nu då..." efter en väldigt gnällig morgon. I köket har vi en filt på golvet och en babysitter där dottern brukar vara. I ögonvrån sneglade jag bort mot dessa och döm om min förvåning när det var tomt...

Det tog någon sekund innan jag insåg att jag ju knutit upp henne på ryggen en stund tidigare, en 5-kilos bebis känns ju verkligen inte alls om man jämför med 17 kilo storasyster...

Så skönt det känns att hon äntligen är så pass stadig att jag vågar börja ha henne på ryggen lite smått, bara inne än så länge men ändå.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
:lol:
Jag gjorde samma sak med min dotter på stan idag. Satte upp henne i Becon och några minuter senare när jag tittade ner i vagnen fick jag panik och tänkte hjälp, var är hon??? Sen kom jag på att hon satt på ryggen (och sov skönt). :lol:
Användarens profilbild
Av lillvilda
haha ja jag är oxå en virrig 2 barns mor :lol: flera gånger med yngsta sonen har hjärtat hoppat till för en sekund. Vart har jag gjort av honom? :shock: . Ja just ja han sitter i mei taien på ryggen :duh:

skönt att läsa att det är fler. :oops: : jag lovordar ofta sjal å mei tai för den fina kontakten det ger med barnen. Pinsamt att erkänna att man då kan glömma bort dom när man bär men de känns väll så tryggt å naturligt att man tänker inte på att man bär.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?