Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Som rubriken lyder.

Ni som bär med med Ergo, vad har ni för bra, och mindre bra, saker att säga om den?!

Ni som har flera selar vilken väljer ni då? Ergon eller en annan?!

Det jag tyckte kändes ovant var att jag upplevde den låg i ryggen, manducan är ju justerbar i två lägen.

Ös på!
Användarens profilbild
Av Fine
Ergon var vår första sele och vi har använt den massor, men jag väljer oftast manducan före ergon, just för att jag tycker ergon är så låg i ryggen.
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Jag bar en del igår och hade tänkt bära mycket idag med. Fast Ellen protesterade en del igår?! Hoppas på att hon var trött. För hon verkade inte jätteglad över att åka Ergo. Hon har börkat visa missnöje med att slänga sig bakåt, och då är där ju inget som tar emot henne..

Skit att manducan är för stor alltså...
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag älskar min ergo men tycker inte att den är låg i ryggen, här är Linus kanske..hm...2½ år? Han är inte liten utan helt normal =) Jag har aldrig testat nån annan av dom nyare selarna, min ergo är det bästa jag har :heart:

Bild
Användarens profilbild
Av emelie
Jag har en ergo och en beco 4th och ju större barnet är ju bättre blir ergon tycker jag.
Becon är underbar till mindre barn men nu när mitt yngsta är 3 år lär det bli uteslutande ergon som kommer användas gissar jag. När det väl ska bäras.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har bara ergo av selarna, har inte sett någon anledning att testa något annat förrän nu när jag är gravid och vill att maken ska kunna bära från start (han vägrar sjalar) så det blir nog en manduca också så småningom.

Jag föredrar bärkomforten i en diagonalvävd sjal, men har man ett barn som vill upp och ner ofta är en sele att föredra. Och det är något smidigare att amma i sele också, bara att släppa efter lite på axelbanden så att ungen kan böja sig ner lite. En sjal får man lösa upp hela knuten när man ska amma.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker att ergo är en bra sele, fast det är aldrig den jag väljer själv när jag ska bära. den passar inte super på mindre personer, och så är den lite låg i ryggen tycker jag. men min man gillar den.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?