Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har eventuellt för många sjalar, jag hinner inte använda dem allihopa. Egentligen så borde det inte vara nåt problem, men jag tycker det känns jobbigt. Taskigt mot de fina sjalarna som inte kommer till användning, liksom. 8)

Inte vill jag sälja dem heller, jag gillar dem alla och kan inte bestämma vilken som skulle få åka först. :oops:

Dags att kalla in männen i de vita rockarna?

/sjalgalningen
Äsch, sådär är det ju med kläder också. Jag har en svindyr (med mina mått mätt) kappa som jag bara använt en gång sedan jag köpte den, jag går liksom aldrig på några fina middagar eller så. Ändå skulle jag aldrig kunna göra mig av med den, ibland tar jag på den bara för att känna lyxen. Så är det ju med sjalar med!

Sedan, 2012 när nästa bebis kommer 8) så kommer du säkert välja någon av de mindre använda sjalarna till favvo, och du kan ju omöjligt veta vilken av dem det är ännu, bäst att behålla dem alla!
diddeldi skrev:var det inte du som funderade på att köpa en ny senast igår :lol:
Jo, och jag vill fortfarande ha en Zara. Det är det som drog upp den här milda ångesten, för utifrån sett så borde jag verkligen sälja av några sjalar innan jag skaffar en ny.

I-landsproblem? 8)
Vilken lyx att ha så många sjalar ;)

Men jag förstår känslan. Jag tror att jag behöver ett tolvstegsprogram när det gäller tygblöjor. Inte för att jag har så vansinnigt många, utan för att jag lägger helt oproportionerligt mycket tid på att planera för vilka jag skall köpa när det är dags för nästa storlek, alternativt att jag får lite pengar över... :roll:

Du får helt enkelt börja fundera över alternativa användningsområden för sjalarna:

En sjalgunga i var i vardagsrummet (så kan ni slänga ut soffan)
Gardiner
Drapering över matstolarna när ni skall ha fest och så kan du bordsplacera gästerna utifrån vilken sjal de skall få sitta på
Sy ihop tre-fyra st till sängöverkast
Linda in dig i en sjal nästa gång du går på togaparty
Om det blir kallt kan du isolera väggarna med sjalar
Det skulle allvarligt kunna ha varit jag som skrev det inlägget :roll: fast stryk ordet eventuellt :wink:

Eller ja, ärligt talat så är det faktiskt några av dem jag kan tänka mig att göra mig av med, men det är inte direkt merparten av dem.
thowida skrev:Jagär ombytlig med min sjalgarderob och en del kommer och försvinner så jag kan nog ärligt säga att alla blir använda, inte dagligen dock.. :rodna:
OT: fin ny avatar! :love:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?