Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
att köpa en rätt så unik och svindyr sjal till ett ganska så bra pris, men du inte behövde den egentligen..... hur skulle du göra då?
Köpa och behålla och vara glad att du fick chansen?

Köpa och sälja vidare med hopp om förtjänst?

Strunta i det och vara glad åt att du sparar pwngar?

Strunta i det med tipsa någon annan om den?
Användarens profilbild
Av Silverälva
esarina skrev:I det läget så köpte jag, men den lyckades inte konkurrera med den befintliga favoriten och därför sålde jag den.
mmmm, det är ju just det jag funderar på, kommer man gräva sig för alltid om man INTE provar den nu när man har chansen? Den borde gå att sälja alla fall så pass att man får igen pengen om man inte gillar den...
Användarens profilbild
Av Silverälva
esarina skrev:Har du inga ekonomiska problem med att köpa den fastän du inte har behovet så passa på tycker jag! :D
Bah, problem... det är ju en fråga om prioriteringar som alltid egentligen. Ingen dör ju av matbrist om jag köper den, men jag får sälja duktigt ;)
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag kör alltid enl principen, finns pengarna och jag verkligen vill så köper jag och testar :mrgreen:
Av surftrollet
Eller för den delen så kan du ju köpa för att sälja med förtjänst med, men jag skulle inte kunna göra det med gott sambete här. Alldeles för många vänner, då skulle jag tipsa istället.
Användarens profilbild
Av Silverälva
esarina skrev:Eller för den delen så kan du ju köpa för att sälja med förtjänst med, men jag skulle inte kunna göra det med gott sambete här. Alldeles för många vänner, då skulle jag tipsa istället.

Nej, då skulle man sälja utomlands isf....
Användarens profilbild
Av Maerion
Eller köp, testa och sälj lika billigt till en intresserad vän. Win-win för båda :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Maerion skrev:Eller köp, testa och sälj lika billigt till en intresserad vän. Win-win för båda :D
:iagree: och berätta för guds skull vad det handlar om för nån! :eld:
Användarens profilbild
Av Bina
Jag hade inte gjort det eftersom vi knappt burit Frans mer än i trikåsjal - har trivts bättre med sele till honom. Hade det varit en sele eller för några år sedan hade jag slagit till!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Alltså jag utgår från att det är en som du verkligen vill ha och har varit sugen på ett tag, man ska inte köpa bara för att det är ett bra pris.
Av sjaltokan
Köp och sälj den vidare om du inte vill ha den, jag tycker inte det är fult att tjäna en slant på sjal, marknaden går ju upp och ner...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?