Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
Ja det är en kommentar jag börjar bli otroligt trött på! Och den kommer OFTA! :crazy:
Och jag som inte ens har speciellt många sjalar (tycker jag själv) :wink:

Har ni något bra svar man kan ge?
Av sjaltokan
Varför har du så många skor?
Varför har du så många olika tröjor?
Är alla dina kläder i en färg?
Hur många handväskor har du?

Det finns många bra svar.. :D
Användarens profilbild
Av sapos
thowida skrev:Varför har du så många skor?

Haha tack :lol:

alltså folk förstår verkligen inte mitt intresse för sjalar och känns inte kul att behöv "försvara" det jämt heller, hade det nu vart tex barnvagnar hade nog ingen sett något konstigt i det
Användarens profilbild
Av millla
sapos skrev:
thowida skrev:Varför har du så många skor?

Haha tack :lol:

alltså folk förstår verkligen inte mitt intresse för sjalar och känns inte kul att behöv "försvara" det jämt heller, hade det nu vart tex barnvagnar hade nog ingen sett något konstigt i det
Jo, jag hade nog tyckt att det vore lite konstigt om någon hade 7-8 barnvagnar... :roll:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag fick frågan senast idag, och jag brukar svara att Om man (som jag) bär i sjal väldigt mycket, varje dag, så blir sjalen som ett klädesplagg. Och det är ju inte så kul att gå runt med en röd tröja på sin varje dag. Ibland kanske man vill ha en grön osv. Dessutom har olika sjalar olika funktion och användningsområden. Vissa är svalare än andra, villa avlastar bättre när man går långt, vissa är korta, vissa är långa osv osv. :blahblah:
Jag älskar att få den frågan för då kan jag babbla på hur länge som helst om mina sjalar och det var faktiskt de som frågade! :lol:
Användarens profilbild
Av Sara P. H.
sagogrynet skrev:.......Jag älskar att få den frågan för då kan jag babbla på hur länge som helst om mina sjalar och det var faktiskt de som frågade! :lol:
:app: Det var ju ett bra sätt att se det!!! Så ska jag-från och med nu-också tänka!! Och njuta av att lägga ut texten :mrgreen: de frågade ju!!
Användarens profilbild
Av sapos
Sara P. H. skrev:
sagogrynet skrev:.......Jag älskar att få den frågan för då kan jag babbla på hur länge som helst om mina sjalar och det var faktiskt de som frågade! :lol:
:app: Det var ju ett bra sätt att se det!!! Så ska jag-från och med nu-också tänka!! Och njuta av att lägga ut texten :mrgreen: de frågade ju!!
:iagree: Nu vet jag hur jag ska svara :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
sapos skrev:
Sara P. H. skrev:
:iagree: Nu vet jag hur jag ska svara :D
:tumup: :app: :heart:
Av Jinxan
sagogrynet skrev:Jag fick frågan senast idag, och jag brukar svara att Om man (som jag) bär i sjal väldigt mycket, varje dag, så blir sjalen som ett klädesplagg. Och det är ju inte så kul att gå runt med en röd tröja på sin varje dag. Ibland kanske man vill ha en grön osv. Dessutom har olika sjalar olika funktion och användningsområden. Vissa är svalare än andra, villa avlastar bättre när man går långt, vissa är korta, vissa är långa osv osv. :blahblah:
Jag älskar att få den frågan för då kan jag babbla på hur länge som helst om mina sjalar och det var faktiskt de som frågade! :lol:
:iagree:
och den enda som faktiskt sagt något om mina sjalar är min mor. Säger de något igen så säger jag bara "Men vadå, ni har ju faktiskt över 15 bilar". :D :Hahaa:
Användarens profilbild
Av sagis
sagogrynet skrev:Jag fick frågan senast idag, och jag brukar svara att Om man (som jag) bär i sjal väldigt mycket, varje dag, så blir sjalen som ett klädesplagg. Och det är ju inte så kul att gå runt med en röd tröja på sin varje dag. Ibland kanske man vill ha en grön osv. Dessutom har olika sjalar olika funktion och användningsområden. Vissa är svalare än andra, villa avlastar bättre när man går långt, vissa är korta, vissa är långa osv osv. :blahblah:
*lägger på minnet* :app:
Användarens profilbild
Av Silverälva
Jag säger att jag är dålig på att räkna.... lite interskämt för mig själv eftersom jag är ekonomiassistent ;). Men som vanligt är det bara jag som förstår och tycker att mina skämt är roliga :roll: :oops:
Av Löv
Ja, jag tillhör ju dem som undrat detta, varför folk måste ha så himla många olika sjalar. :roll:

Men nu blir det bara fler och fler sjalar här hemma, hur har det gått till? :hmm: Och människor frågar mig varför jag har flera olika. 8) Hur blev det såhär? :hellu: :dansar:

Jag befinner mig fortfarande i förnekelsefasen och försöker sprida ut sjalarna och låtsas att de inte är så många. Eller att de i själva verket är samma sjal som ändrar färg. Och byter längd. Typ. :floet2:

Men jag tar till mig av era goda råd. Prata om sjalarna... Det är väl bara att inse, jag är lika galen som ni andra. Nästan. Eller kanske värre? :gomma:
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev: Jag befinner mig fortfarande i förnekelsefasen och försöker sprida ut sjalarna och låtsas att de inte är så många. Eller att de i själva verket är samma sjal som ändrar färg. Och byter längd. Typ. :floet2:
Jag har också sånna sjalar som byter färg och längd, de är väldigt smidiga tycker jag :mrgreen:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?