Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dinosauria
Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av en svart Sino på sommaren? Blir det alltför varmt? Vilken färg ska man i annat fall satsa på?
Användarens profilbild
Av naimiez
hade en svart och i varma länder är de ofta klädda i svart så det tror jag inte har någon betydelse. du skall ju inte vara så mycket mitt ute i stark sol ändå ;-) Däremot använde jag mer min lujs turkosa men det var för att jag är en färgstark person och trivdes mer i färgen ;-) Ta en färg du trivs i :tumup:
Användarens profilbild
Av dinosauria
tack för svaren! vet inte riktigt vilken färg jag verkligen vill ha. hade varit lättare om någon hade sagt att det var hemst varmt med en svart sjal på sommaren! :D
då hade jag ju kunnat räkna bort den svarta i alla fall. får nog ta mig en titt i verkligheten på alla färger innan jag bestämmer mig. men i slutändan kanske det blir en helt annan sjal ändå...
Av catleya
Vet inte om det var färgen eller alla hormoner när jag var nyförlöst, men jag var varm i somras. Någon månad senare älskade jag den dock!
Jag tycker svart är en jättepraktisk fär som passar till allt! :D
Användarens profilbild
Av dinosauria
jo svart passar ju till i princip allt. men jag vet inte ändå. känns lite tråkigt med svart. har nog kommit på att jag helst vill ha en röd ändå. allra helst kunde man ju ta en färg av alla, men det blir tyvärr lite för dyrt...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?