Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fick just GrowingPeoples nyhetsbrev, rubricerat "Hjärtformade Valentintips + kärleksguide för föräldrar".

En av underrubrikerna var: DITT BARN Bär ditt barn nära hjärtat!

Små barn njuter av kroppskontakten och av att få ”vara med”. Själv har du händerna fria. Men tänk på att inte alla barn uppskattar att bli burna i sjal eller bärsele, så låna innan du köper.

Läs mer om bärsjalar och -selar här!
http://tr.anp.se/track?t=c&mid=212748&u ... dium=email

:app: :loving: :tumup:

Fast deras text där behöver uppdateras! Kan ngn höra av sig till dem...?

sedan även om föräldraskap:

DITT KÄRLEKSFULLA FÖRÄLDRASKAP Uppfostra med hjärta! Föräldrar väljer inte sina barn. Och barn väljer inte sina föräldrar. Ändå är det fantastiskt hur mycket kärlek som kan uppstå emellan dem. Lars H Gustafsson, barnläkare och författare, har skrivit en inspirerande kärleksfull ”manual” om känslorna mellan barn och föräldrar. Läs den här!

Tyvärr så kunde det ju varit ngt annat bärdon som lottas ut men men: :roll:

TÄVLING: Vinn BABYBJÖRN Bärsele Original Spirit

Men näääääääääää :( , kollade in länken och de har bytt bild! :shock:
Förut var det sjalade barn och flera vilder. Nu är det en sorts BB väl...

http://www.growingpeople.se/templates/P ... dium=email

Bild
kvarnvik skrev:
Välj en sele där barnet sitter i grodställning vilket är den anatomiskt riktiga positionen för små barn.
Åsså en bild på BB :roll:

Att de har tagit bort bilderna på sjalar beror förmodligen på att BB spronsrar med vinst...
Jamen självklart, tänkte inte på det :duh:

Lite kasst att inte ha bilder på de oilka bärdonen. De hade en ringis och ngn sorts vävd om jag minns rätt.

Näe, måste ta å maila dem!
Senast redigerad av zink den tor feb 12, 2009 21:07, redigerad totalt 1 gånger.
Pärla skrev:Lars H :heart:
OT (fast det var jag ju redan i TS så :Hahaa: )

Mmm, det är så himla bra att det är han som skriver (hela?) boken som man får på MVC, "Leva med barn". Det behövs verkligen motvikt till pendelns svängning mot nanny-metoder. Apropå det och BRIS-rapoprten m m om ökad misshandel efter tidigaer minskning - de skriver att det är mer ryck och slit men inget om en ev koppling till att det faktiskt visas i TV på bästa sändningstid som ett ok sätt att handskas med barn. Och som underhållning :( Jag gick mina två första skolår i skola med tillåten aga (Melbourne 1975-76) och det är väl fortf tillåtet i internatskolorna i UK eller hur har dte gått med det måntro... I Sverige fyller anti-agalagen 30 år nu i a f! Och FN's barnkonvention 20 år.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?