Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja alltså, jag drömde iallafall det inatt.

Den var tunn, mjukare än en ingosad easy och otroligt följsam. Tyget var likssom lite tungt så att det föll otroligt vackert och den knöt sig nästan själv... och så skimrade den i vitt och gräddgult.
Det var den skönaste och vackraste sjal jag sett och den var min!! :love:

Och när jag ändå var i färd med att lägga ut en massa pengar så hade jag handlat hos mammabarn för 2700 kr, vad vet jag inte riktigt men jag gissar på minst en Zara :hmm:

Sedan vaknade jag av att jag fick en fot i ansiktet vid femtiden, och sedan fick jag inte somna om igen :roll: så jag hann inte bära med den så mycket. :lol:
Inga fler som har lust att outa sig? :lol:

Skulle vilja höra hur den är i verkligheten... diddeldi kanske har lust att berätta någonting? Antar att hon iallafall har klämmt på en...
Av sjaltokan
mari_tres skrev:Inga fler som har lust att outa sig? :lol:

Skulle vilja höra hur den är i verkligheten... diddeldi kanske har lust att berätta någonting? Antar att hon iallafall har klämmt på en...
Jag tycker det är fantastiskt att hon lyckas sälja alla och inte behålla någon själv.. :shock:
thowida skrev:
mari_tres skrev:Inga fler som har lust att outa sig? :lol:

Jag tycker det är fantastiskt att hon lyckas sälja alla och inte behålla någon själv.. :shock:
Är du säker på att hon inte gör det då? :wink: Fast köper man in dem enkomt för att sälja dem vidare så är det ju en annan sak än om man köper hem den för att bära sitt eget barn i dem, då blir de ju genast lite speciella :heart:
lena_l skrev: :Hahaa:

Drömma om bärsjalar! Det händer ju aldrig mig! :oops: :floet2:
Vilken blev det för din del nu senast då? Jag tror visst att du har lyckats mörka det :wink: Vad jag minns så fanns det två färger att välja mellan... vilken blev det?
Av Löv
mari_tres skrev:
lena_l skrev: :Hahaa:

Drömma om bärsjalar! Det händer ju aldrig mig! :oops: :floet2:
Vilken blev det för din del nu senast då? Jag tror visst att du har lyckats mörka det :wink: Vad jag minns så fanns det två färger att välja mellan... vilken blev det?
Bild kommer i annan tråd när sjalen anlänt!! 8)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?