Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
I dag visade Apelsin fina Blingokläder här hemma. En gammal bekant var här med sin sjumånaders och efter klädvisning blev det sjalvisning.

Glatt påhejad av svägerska och bästa kompis(båda värvade till "sjalträsket" av mig :lol: ) och med assistans av Apelsin fick vi i lillskruttan i en sjal och mamman blev salig :mrgreen: :heart: Jag vet inte hur länge hon hade lilla bebis i sjalen, men jag kan säga att båda var nöjda och det ska nog tittas lite på sjal där.

"Folk med sjal brukar vara så "besatta", jag har inte fattat varför, förrän nu" sa mamman.
Av eamane
:vågen: Kul :)
Själv så hade jag lite visning på badhuset efter babysimmet idag och lånade ut en sjal :) Hon ska prova tills vi ses på torsdag och köpa den om det passar :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
:lol: :heart: Vaddå besatta, det förstår jag inte vad hon menar med :floet2:
Användarens profilbild
Av Bina
:app:
Användarens profilbild
Av lillvilda
åh så härligt. :heart: jag blir så glad för varje mamma som får uppleva det för det är så mysigt. :loving:
Av Jinxan
lillvilda skrev:åh så härligt. :heart: jag blir så glad för varje mamma som får uppleva det för det är så mysigt. :loving:
:iagree:
Av Lenaskeå
mari_tres skrev::lol: :heart: Vaddå besatta, det förstår jag inte vad hon menar med :floet2:
Inte jag heller! Man köper ju mjölk nästan VARJE DAG & det är det ingen som säger något om! :hmm:
Användarens profilbild
Av emelie
Lenaskeå skrev:
mari_tres skrev::lol: :heart: Vaddå besatta, det förstår jag inte vad hon menar med :floet2:
Inte jag heller! Man köper ju mjölk nästan VARJE DAG & det är det ingen som säger något om! :hmm:
Men verkligen! Ingen säger ngt när vi har tio liter mjölk i kylen, men tio bärdon... jaha, då var det plötsligt mycket... :?

Hurra för sjalfrälsning! :app:
Användarens profilbild
Av Helma
Lenaskeå skrev:
:Hahaa:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?