Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av millla
När man nu ändå går hemma med en liten sjukling som bara vill bäras, bäras, bäras hela tiden så är det ju väldigt bra tajming att man precis fått hem sin nya fina Zara! :tumup:
De senaste dagarna har jag nog sjalat mer än någonsin förut, perfekt då att få gott om tillfällen att bekanta sig med nykomlingen i sjalgarderoben. För hon är ju lite speciell, Zara, med sina stadkanter och strukturen i tyget. Tycker dock inte att hon är särskilt mjuk ännu, efter en tvätt, strykning och flätande. Inte i närheten av min ingosade Didy Lisa :heart: men det kanske kommer. Skönt dock med en lite smalare sjal. Färgen och det svartvita mönstret påminner mig om huggorm så jag får nog ta och färga henne snarare än jag tänkt från början :lol:
Användarens profilbild
Av mammagumman
Men visst är det bra att sjala med små sjuklingar. Jag är inte avundsjuk, jobbade oss igenom fyra virusar med slemmig astmahosta förra halvåret så mycket sjalande blev det. Hoppas att att lilla :heart: snart blir bättre.

Kram
Användarens profilbild
Av Scharlott
Mysigt att sjala små sjuklingar :heart:
millla skrev:Färgen och det svartvita mönstret påminner mig om huggorm så jag får nog ta och färga henne snarare än jag tänkt från början :lol:
Huggorm... :fnissa:
Hur som helst så är färgen Original himla populär att färga och många har gjort det med mycket gott resultat 8) För lite inspiration kolla gärna denna tråden där det finns massvis med Zara-bilder, varav några på snygga färgade Zara Original: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 4&t=112788
Av Löv
Det mjuka kommer ska du se... Min är lika mjuk som mina ingosade didysar - fast tunnare. :heart: Måste erkänna att zara är mitt första val numera... Har haft den en knapp månad bara.

Hoppas sjuklingen kryar på sig!!
Användarens profilbild
Av millla
lena_l skrev:Det mjuka kommer ska du se... Min är lika mjuk som mina ingosade didysar - fast tunnare. :heart:
Men är Zara sååå himla tunn egentligen? Är det strukturen i tyget som lurar mig att tro att den är tjockare än den är?
Av Löv
millla skrev:
lena_l skrev:Det mjuka kommer ska du se... Min är lika mjuk som mina ingosade didysar - fast tunnare. :heart:
Men är Zara sååå himla tunn egentligen? Är det strukturen i tyget som lurar mig att tro att den är tjockare än den är?
:hmm: Ja, kanske är det strukturen som luras. Jag tycker den tunnare känslan kom med mjukheten. Och nu märker jag stor skillnad mot randiga didysar. Knuten blir mindre och sjalen känns tunnare. Zara är lite som indio i mjukhet men samtdigt annorlunda.

Det där gjorde nog ingen klokare. :? :hmm:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?