- ons jan 28, 2009 23:25
När man nu ändå går hemma med en liten sjukling som bara vill bäras, bäras, bäras hela tiden så är det ju väldigt bra tajming att man precis fått hem sin nya fina Zara!
De senaste dagarna har jag nog sjalat mer än någonsin förut, perfekt då att få gott om tillfällen att bekanta sig med nykomlingen i sjalgarderoben. För hon är ju lite speciell, Zara, med sina stadkanter och strukturen i tyget. Tycker dock inte att hon är särskilt mjuk ännu, efter en tvätt, strykning och flätande. Inte i närheten av min ingosade Didy Lisa
men det kanske kommer. Skönt dock med en lite smalare sjal. Färgen och det svartvita mönstret påminner mig om huggorm så jag får nog ta och färga henne snarare än jag tänkt från början 

De senaste dagarna har jag nog sjalat mer än någonsin förut, perfekt då att få gott om tillfällen att bekanta sig med nykomlingen i sjalgarderoben. För hon är ju lite speciell, Zara, med sina stadkanter och strukturen i tyget. Tycker dock inte att hon är särskilt mjuk ännu, efter en tvätt, strykning och flätande. Inte i närheten av min ingosade Didy Lisa

*millla*
Storebror
1995-07 och Lillasyster
2008-04 och Lillalillasyster
2010-08
Storebror