Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag köpte en stork på tradera och försöker identifiera färgen... :hmm:
Kan det vara en leo natur jag har fått hem?
Hjälp?
(204.21 KiB) Nerladdad 573 gånger
Den är jättemjuk och skön och jag är supernöjd med köpet, men det känns konstigt att inte veta vad det är jag har... :wink:
malinmedflera skrev: Kan det vara en leo natur jag har fått hem?
Ja, det ser det väl ut att vara! (även om det hade varit lättare att se med en bärbild :wink: )
Användarens profilbild
Av Keke
Ja det är en leo natur, Storkarna är jättemjuka och härliga.
Grattis till ett bra köp :tumup:
Åhh, en sån har jag oxå o den är sååå mysig! Gjorde du ett kap eller blev den dyr? Missade helt den auktionen (inte för att jag behöver två, mest bara för att jag vill ha koll på allt som far runt så jag kan tipsa svägerskan!)!
legenden29 skrev:Åhh, en sån har jag oxå o den är sååå mysig! Gjorde du ett kap eller blev den dyr? Missade helt den auktionen (inte för att jag behöver två, mest bara för att jag vill ha koll på allt som far runt så jag kan tipsa svägerskan!)!
Den får nog räknas som ett kap, helt klart under vad de brukar gå för här och i mycket gott skick! :tumup:
Men vilken tur du haft! Det är ju en så mysig sjal, o jag gillar att den är så enkel i sin färg, ingen risk att jag ledsnar på färgen då. Skulle ju iofs inte säga nej till en turkos sidenindio men det är en annan femma!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?