Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Hade hoppats på att få två sjalar idag, men inte! Imorgon.. Är det fler än jag som går i väntans tider? :D
Användarens profilbild
Av millla
Oj! Kommer din brevbärare så här tidigt? Jag väntar på en bärjacka men den kommer nog tidigast imorgon.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag väntar också - på en bärpåse. Men har en del annat att bära i så jag håller mig lugn :wink:
Men hoppas väl på i morgon eller så! Här kommer posten vid 11.
Av eamane
Här kommer inte posten förrän framåt 14-tiden men jag väntar inte på något just nu så det kvittar...
Av sjaltokan
Usch vänta är inget kul, här är brevbäraren sällan före 12 och så brukar jag nästan alltid få gå till affären och hämta spännande paket.. :angry:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Väntar också... men det brukar ta lite tid med paket från Tyskland så jag förväntar mig inte att få det idag :wink:
Av Lenaskeå
millla skrev:Oj! Kommer din brevbärare så här tidigt? Jag väntar på en bärjacka men den kommer nog tidigast imorgon.
Vi får posten kring 11-tiden, men jag har postsorteringen på väg hem från dagis! :wink: Brevbärarna brukar uppskatta om jag hämtar paketen då jag väntar nåt större. Det är bra att bo på små ställen! :D
Av Lenaskeå
Disavi skrev:Nu har ja varit ut till brevlådan.. Å ingen sjal.. (fast de visste ja ju..) Därmot kom skattemärket till min bil.. 8)
Jag fick bara en massa reklam! Längtar till imorgon! Disavi, vad väntar du på?
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag väntar oxå, hoppas att det kommer imorgon! 8)
Användarens profilbild
Av jazoo
Disavi skrev:Men, va väntar alla på??? Så här får man inte göra.. :this:
Hi hi klart man får ;)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?