Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av UWO
..undrar jag hur man får upp själv, med ungen sovandes på ryggen, fastän man inte är tokvig? (och utan att ungen vaknar såklart, annars hade jag väl kanske kunnat ta sats och kasta mig framåt för att "vispa" upp den i rätt läge...? :evil: )

Fick till slut hjälp av en snäll kassörska där på Willys :heart:
Men vid det laget var jag rätt svettig efter att ha storhandlat och sen försökt packa så snabbt som möjligt för att inte vara i vägen för alla andras varor som matar på :gaah: , samtidigt som jag försöker hålla en framåtlutning för att inte San-Sans huvud ska trilla bakåt (hon somnade ju såklart precis när det blev vår tur att lasta upp varorna).

Ska man fästa några band i öglorna eller är det jag som behöver strecha?

...lägger till att San-San är ca 2 år i storlek, vet inte om det kan ha betydelse.
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag tror iden om två band i öglorna kan vara bra. Tycker själv det kan vara meckigt att få upp huvudstödet själv och utan tillgång till spegel är det omöjligt för mig.
Användarens profilbild
Av UWO
Spegel var ju en god idé! Den har jag inte ens tänkt på.
Fast frågan är om det skulle räcka ändå, för mig känns det som flexibiliteten i mina armar inte riktigt räcker till (..eller "Jag är vig som ett kylskåp" kan man väl också översätta det till).

Någon som har testat band? Funkar det?
Användarens profilbild
Av hörnsten
Jag tycker inte det är så svårt och inte heller är jag tokvig.;) Men jag har inte, ännu, gjort det i full vintermundering.
Jag stoppar in fingret i öglan från sidan och sen vrider jag upp armen, utifrån den öglan hittar jag den andra och fäster de på knapparna. Låter svårare än vad det är. :wink:
Användarens profilbild
Av UWO
hörnsten skrev:Jag tycker inte det är så svårt och inte heller är jag tokvig.;) Men jag har inte, ännu, gjort det i full vintermundering.
Jag stoppar in fingret i öglan från sidan och sen vrider jag upp armen, utifrån den öglan hittar jag den andra och fäster de på knapparna. Låter svårare än vad det är. :wink:
Undras om jag får manducan lite långt ner. Jag är tvungen att ha höftbandet över höften för att avlasta bra och då hamnar huvudstödet typ mellan skulderbladen på mig.
Försökte hitta andra öglan på det sättet igår men armarna räckte inte till. :hmm:
Tack för beskrivningen iaf! Det ger alltid något att höra hur andra gör!
Förhäxat projekt? *klart, med bilder*

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?