Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anva
Helt klart tokig det är vad jag är. Iaf tyckte nog sambon det i helgen som var.

Vi var i dalarna hos mina föräldrar där vi firat jul. Vi skulle på dop och sprang runt för att köpa en present. Vi gick in på babyproffsen och till min förvåning ser jag att de har ERGO där.

Super tycker jag. MEN. De hade satt den helt fel på dockan :siishah: Aldelles för långt ner spännet satt i nacken och dockan i satt under brösten på provdockan.

Jag var två centimeter från att sätta om den som den ska sitta. Men sambon hörde mig muttra och drog mig snabbt där ifrån.

Har jag blivit tokig?? Tyckte inte det såg ut som nått jag skulle köpa när den satt helt fel. Tyckte tilloch med BB:n såg bättre ut när jag jämnförde :whut:
Av Jinxan
Tycker det är bättre om du hade sagt till ;)
För annars kanske någon stackare sätter selen lika som det var på provdockan :?
Av eamane
Helt normal reaktion av dej tycker jag :) Jag har varit nära att knyta trikåsjalen som brukar hänga om halsen på provdockan på det babyproffsen som jag brukar åka till :P
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag skulle nog inte kunna låta bli att hålla fingrarna i styr tror jag.
Användarens profilbild
Av Droppen
Isanna skrev:Jag skulle nog inte kunna låta bli att hålla fingrarna i styr tror jag.
samma här
Av Tyche
Jag HAR sagt till och jag har fixat rätt. Visserligen ingen ergo utan en bärabarn knyt samt bärabarn ringis.
Det uppskattades. Jag sa att om dom tittade på bilderna så såg dom hur det skulle vara.
Användarens profilbild
Av sanna73
Isanna skrev:Jag skulle nog inte kunna låta bli att hålla fingrarna i styr tror jag.
Inte jag heller :wink:
Förhäxat projekt? *klart, med bilder*

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?