Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Din mamma
Jag bytte min älskade Manduca mot en Beco, och jag har verkligen försökt älska den och tycka att den är praktisk, men det går bara inte! Huvudstödet gör mig tokig, och den är helt enkelt inte så bekväm som jag skulle vilja att den var.

Vet inte om jag orkar ställa mig och färga en ny Manduca, så jag funderar på att satsa på en Ergo istället, de kommer ju i lite finare färger. Alltså undrar jag:

Ni som gillar Manduca men även provat Ergo, är den lika bra? Går det att nå huvudstödet om barnet är på ryggen? Sitter barnet stadigt? Är sittdelen skålad?

Jag kommer säkert på fler frågor efterhand... :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag tror att höjden på ryggdelen skiljer en del, kan vara bra att tänka på om man har ett barn som gärna lutar sig bakåt.
Användarens profilbild
Av boosten
Du skulle ju kunna få låna vår ergo, den ligger bara.. Men jag ser inga fördelar med ergo faktiskt, manducans justerbara höjd gör den svår att slå. Det skulle vara den där angelpack som man hör så mycket om, men det kanske är en MT? :hmm: *lost*

Det är surt när det skär sig mellan estetik och funktionalitet! :hopmad:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Ja, visst har Becon värdelöst huvudstöd :whut: Jag gillar verkligen min, men kan inte använda den när det finns risk för sömn eftersom huvudstödet är så kasst. Jag tycker du ska satsa på en Manduca igen om du vet att den passar. Den reglerbara höjden är verkligen toppen. Och vad har du för Beco?
Användarens profilbild
Av Din mamma
Knyttet & K skrev:Ja, visst har Becon värdelöst huvudstöd :whut: Jag gillar verkligen min, men kan inte använda den när det finns risk för sömn eftersom huvudstödet är så kasst. Jag tycker du ska satsa på en Manduca igen om du vet att den passar. Den reglerbara höjden är verkligen toppen. Och vad har du för Beco?
Jag har en underbar Aubrey Bild, älskar verkligen mönstret :purskis:

Men åh, måste jag verkligen ha en Manduca? De är inte fina!

Boosten Du vill inte byta och ha en fin-sele till festliga sammanhang? :wink: :roll: Bytlåna kanske?
Av Ponyo
Om det inte vore för det faktum att Vilhelm aldrig sover i sele längre, så skulle jag sy ett nytt huvudstöd till vår Butterfly. Jag tyckte att 4th gens huvudstöd var helt perfekt, så jag skulle kopiera dens.
Användarens profilbild
Av Din mamma
Bubbi skrev:Om det inte vore för det faktum att Vilhelm aldrig sover i sele längre, så skulle jag sy ett nytt huvudstöd till vår Butterfly. Jag tyckte att 4th gens huvudstöd var helt perfekt, så jag skulle kopiera dens.
Jag har funderat i de banorna också, men dels är jag inte särskilt händig, dels tycker jag helt enkelt inte att Beco Butterfly är nån höjdare i längden. Det är för många spännen, för mycket att pilla med.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Yo Mama skrev:
Knyttet & K skrev:Ja, visst har Becon värdelöst huvudstöd :whut: Jag gillar verkligen min, men kan inte använda den när det finns risk för sömn eftersom huvudstödet är så kasst. Jag tycker du ska satsa på en Manduca igen om du vet att den passar. Den reglerbara höjden är verkligen toppen. Och vad har du för Beco?
Jag har en underbar Aubrey Bild, älskar verkligen mönstret :purskis:

Men åh, måste jag verkligen ha en Manduca? De är inte fina!

Boosten Du vill inte byta och ha en fin-sele till festliga sammanhang? :wink: :roll: Bytlåna kanske?
Åh, det är ju mitt favvomönster :love: OM du bestämmer dig för att sälja den vill jag köpa! :this:
Användarens profilbild
Av idun83
Jag har haft både ergo och patapum och nu manducan. Manduckan är bäst.... Enligt mig då förstås :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Yo Mama skrev:Eller kanske en Angelpack ändå? :hmm:
Den är ju väldigt hög ser det ut som. Gillar S att sitta med armarna inne i selen? Jag funderade på att testa den, men Agnes vill inte ha armarna inne och det blir som att hon "hänger" i armhålan om selen är för hög. En Manduca skulle vara perfekt för oss, men tyvärr passade den inte mig alls :purskis:

En brun Manduca skulle nog bli jättefint. Eller grön.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Vill du testa en Angelpack så har jag en här hemma 8)
Förhäxat projekt? *klart, med bilder*

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?