Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har en Tricot Slen och bär varje dag i den. Börjar fundera på när det är dax att köpa oss en vävd sjal istället. Tycker den är bra men ibland så tycker jag han hamnar så långt ner på magen efter ett tags bärande. Vill inte knyta för hårt runt han heller. Känns som det blir så tajt för han då..?

När bytte ni??
J var runt 7-8 kg när jag började använda vävd mest :) . Andra trikåsjalar är fastare, bar längre i min mam eco och har fortfarande en trikå (BBS) som går bra att bära i fast skruttan numera väger över 10 kg :)
Lonicera skrev:...men ibland så tycker jag han hamnar så långt ner på magen efter ett tags bärande...
Jag bytte från trikåsjal just då, när N kanade längre och längre ner på magen.
Minns varken ålder eller vikt, men att det ver det som var orsaken.
corona skrev:
Lonicera skrev:...men ibland så tycker jag han hamnar så långt ner på magen efter ett tags bärande...
Jag bytte från trikåsjal just då, när N kanade längre och längre ner på magen.
Minns varken ålder eller vikt, men att det ver det som var orsaken.
Precis så var det för oss också. Fast här var det mer så att vi använde vävd oftare och oftare, så det blev inget tvärt byte. Kan fortfarande använda trikå ibland bara föra tt det är så mysigt :heart: och vävd använde vi första gången vid bara några veckors ålder, så det är en låååång utfasning :wink:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?