Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag undrar hur tidigt man kan börja använda en trikotsjal till sin bebis? Redan på BB eller först efter någon vecka?
Eje var tre timmar gammal när han åkte sino första gången (det är han på bilden med den gröna sinon i MammaBarns reklam här till höger) - helt suveränt på BB när man ska gå och hämta mat eller gå på toaletten eller bara för att mysa.

Om det är första gången så rekommenderar jag att provknyta och träna lite i förväg, det kan kännas lite småläskigt att knöla ner en nyföding i premiärknytningen :wink: .
vovvemor skrev:Om det är första gången så rekommenderar jag att provknyta och träna lite i förväg, det kan kännas lite småläskigt att knöla ner en nyföding i premiärknytningen :wink: .
Om vi bara blir av med förkylningen så är ni välkomna hit för att prova, jag har en bebis att låna ut :loving:
Tack för alla svar! Ser fram emot premiären! Har testat att knyta några gånger med sonens mjukdjurshund, men har inte riktigt kläm på hur man egentligen ska göra (fick inte instruktioner vid köpet) så jag kommer gärna hem till er och testar lite senare, Jemmah! Är också förkyld så vi ska nog undvika varandra ett tag till.
vovvemor skrev:Eje var tre timmar gammal när han åkte sino första gången (det är han på bilden med den gröna sinon i MammaBarns reklam här till höger)
Nämen! Det visste jag inte.
vad kul. Han är jättefin :loving:
Förhäxat projekt? *klart, med bilder*

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?