Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Ja, jag får väl också ha en sån tråd, då :lol: 8) Ledtråd fick ni i rubriken :Hahaa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Skorpan081 skrev:En didy från tyska e-bay? ;-)
Både E-bay och en didy är inblandad :Hahaa: Är jag så genomskinlig? :hmm: :lol:
Av Löv
mari_tres skrev:
Nu var jag ju tvungen att kolla på tyska e-bay och hjälp så många didysar det finns där! :shock: Förlåt trådkapningen mari_tres, men hur vet man att säljaren skickar utomlands? Är det inte stor risk att bli lurad? :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
mari_tres skrev:
Nu var jag ju tvungen att kolla på tyska e-bay och hjälp så många didysar det finns där! :shock: Förlåt trådkapningen mari_tres, men hur vet man att säljaren skickar utomlands? Är det inte stor risk att bli lurad? :hmm:
Om det inte står så brukar jag skicka meddelande till säljaren och fråga. Oftast så gör de det fast inte alla.
Jag har köpt säkert tio sjalar därifrån :hide: och aldrig blivit lurad. En gång har det hänt att sjalen inte var i det skick som det stod i beskrivningen. Portot brukar gå på 15 Euro ungefär, nån gång har jag fått betala ca 8 E.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Skorpan081 skrev:
mari_tres skrev:
Japp! :-)
Attans :lol:
Av puh
Men en ny Didy :hmm: vad förvånande?! :wink: Kan det vara en siden? Eller vad är det för material - en ny test av en ull?! :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
puh skrev:Men en ny Didy :hmm: vad förvånande?! :wink: Kan det vara en siden? Eller vad är det för material - en ny test av en ull?! :heart:
Nej men hej vad kul att se dig här :heart: 8)
Av puh
mari_tres skrev:
puh skrev:Men en ny Didy :hmm: vad förvånande?! :wink: Kan det vara en siden? Eller vad är det för material - en ny test av en ull?! :heart:
Bror är på besök - har trådlöst bredband :love: Jag har ju saknat er! Men var börjar man?! Över 1000 olästa inlägg :roll: :hmm: :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Boadicea skrev:
puh skrev:
mari_tres skrev:
Bror är på besök - har trådlöst bredband :love: Jag har ju saknat er! Men var börjar man?! Över 1000 olästa inlägg :roll: :hmm: :D
Nu har du ju hittat de viktigaste trådanra iaf - träfftråden och snacktråden. Mari_teres trådar om nya sjalar är ju så många, så dom kan man ju inte hålla koll på... :wink: :wink: :heart:
:Hahaa: Nu ska vi inte vara sånna, inte :this:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ejede skrev:och jag var helt ute och cykla, tänkte gissa på att du beställt en sjal från frankrike! 8) :Hahaa:
Snart, så :wink:
Förhäxat projekt? *klart, med bilder*

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?