Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
På denna sida bär en kvinna ett barn på mage i en sjal och ett barn på ryggen i en sele. Vad är det för sjal? I samma bildserie finns en annan sjal i färgen brun och blå/turkos, vad är det för sjal? Har norskarna andra sjalar än vi svenskar?
http://www.tettinntil.no/landstreff_Trondheim2008.htm
Senast redigerad av katha den tor dec 18, 2008 11:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av katha
Precis dom jag menade! :D
Visst var dom läckra! :love:
Men vad är det?!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Tycker att den första påminner om ett tyg från jysk :hmm: Louisa eller vad det heter. Det är svart/vitt ursprungligen men det är en del här som har sytt sjal av det och en del har färgat. Är dock inte säker eftersom jag inte hittar några bilder på det, jag kan lika gärna ha fel.
Användarens profilbild
Av katha
Det var mycket fint där!
Varför har jag aldrig sett sånna här?! :wink: Kanske man ska bli lite norskinspirerad? :)
Men norskarna har ju mycket mer egenföretag som gör och säljer MT.
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Kanske lite OT men..

Har sjalbarn haft en sådan stor träff?! För det verkade vara en massa folk där!!

Har ju inte varit medlem så länge så jag vet ju inte :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
annelie skrev:det svartturkosa tyget är jysk, jag har sytt från det och herregud så snyggt det blev i turkost.:-)
Då var jag inte helt ute och cyklade, då :tumup: Finns det kvar att köpa, tror du? Har inte varit på Jysk på lääänge.
Användarens profilbild
Av aspen
mari_tres skrev:
annelie skrev:det svartturkosa tyget är jysk, jag har sytt från det och herregud så snyggt det blev i turkost.:-)
Då var jag inte helt ute och cyklade, då :tumup: Finns det kvar att köpa, tror du? Har inte varit på Jysk på lääänge.
inte jag heller hihi
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ellen och jag skrev:Kanske lite OT men..

Har sjalbarn haft en sådan stor träff?! För det verkade vara en massa folk där!!

Har ju inte varit medlem så länge så jag vet ju inte :D
Joodå, årsträffarna är välbesökta, i alla fall de som jag varit på :)
Användarens profilbild
Av Vida
vad är detta?
Bild

och oj vad snygg
Bild

häftigt huvudstöd - vilket märke är detta?
Bild
Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?