Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Den ligger här hemma och flinar åt mig. :whut:

Den används faktiskt aldrig. Det är mkt skönare m sjal och G verkar inte gilla selen. Storasyrran bodde ju i sin ergo från sex månaders ålder, så kanske får vi till det sedan? Men medan tjejen var en lättviktare som man kunde bära hur som helst, i vad som helst, är G så tuuuung. Och det kräver bra avlastning = sjal. Så vad ska jag göra med den himla mandukan som bara ligger här? :hmm: Den kunde ha varit ännu en sjal istället. :gaah:
Av Löv
Mammajenny skrev:8) Min Manduca såldes och finansierade din (eller min :mrgreen: ) finafinafina Hoppe! Jag vet att jag tjatar, men det här var min första vävda sjal och fatta vad vi gillar den :loving: .
:heart: Underbart!! :heart: Tjata på du bara.

Sälja, hm, ja kanske det skulle vara en idé. Selen var nog mannens önskan men nu väljer han alltid sjal. :loving:
Användarens profilbild
Av Isanna
Gillar du den inte så byt till dig en skön sjal! Men om du tror att den kan komma till användning lite senare så kanske det är läge att hålla på den en stund till.

Jag gillar också sjal tusen gånger bättre än sele, men en sele har sina fördelar ibland, snabbt när barnet vill upp och ned, de kan inte kränga sig bakåt lika lätt, inga långa sjalsvansar som släpar i slask och snö när man knyter ute den här årstiden.
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag har samma "problem".
Köpte en manduca, i första hand för att maken skulle bära med den, men nu väljer ju han också sjal och då blir den mest liggande. :?

Fast jag använder den ibland, tex i affären när jag inte vill stå på parkeringen och snöra på en sjal, eller vid ryggbärning när jag vet att lilltjejen bara vill sitta där en kort stund.
Av catleya
Så kände jag med min butterfly,men sedan sålde jag den och köpte en angelpack i stället. Den används flitigt! :D
Av Lenaskeå
Jag använder nästan bara manducan nu, mina sjalar används väldigt sällan nu.. Känns lite trist, tänker ofta att "imorgon ska jag ta fram en sjal" men så blir det bråttom & manducan eller butterflyen får komma ut istället. :roll:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?