Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Elna
Letade efter Lena på didymos hemsida och hittade inte den i alla tyskan.. är den inte görs den inte mer? :hmm:
har en som ska vara 4.2 men den är aldrig tvättad och jag har inte provmätt men den känns längre
ville kolla bilderna på den så det verkligen är en Lena
kanske får den fly-t-ta *schhhh* :oops:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ja, jag tror att Lena inte görs längre, men den finns att få tag på ändå om man vill. Funderar fakstikst själv på om jag inte saknar min gamla Lena... hon är ju väldigt fin :D
Av Elna
okej, vad bra att veta.. då kanske den får stanna till tids ände? :lol:
nu har jag precis lyckats slanka ner mitt sjalförråd till att kunna tryckas ner i en lagerhaus kasse... och jag som inte är en samlare :roll: alls :roll: lovar! 8)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Elna skrev:okej, vad bra att veta.. då kanske den får stanna till tids ände? :lol:
nu har jag precis lyckats slanka ner mitt sjalförråd till att kunna tryckas ner i en lagerhaus kasse... och jag som inte är en samlare :roll: alls :roll: lovar! 8)
Här kör vi med IKEA-kassar :wink: Eller iallafall en... 8)
Av Elna
:wink: har slutat med ikea om du menar de blå-a som man kan handla i/tvättkassarna?

men vill du fusk-öka nån dag, så har granit liknande påsar som ikea, snyggare (enfärgade vita/svarta) och *schhh* säg inget till make/sambo/partner, ser ut som ikea i storlek men rymmer mycket mer :Hahaa:
fast precis nu menade jag en sån lagerhaus köp-förvarings-kasse utan blixtlås av plastad väv som kostar 10 kr och är i 8lite större erkänner jag men) storlek med en storlek 2 brun pappkasse alltså *lite "stolt" över min bantning*... :lol:

får iallafall i det som jag sparat undan, ergon och becon används liiiiite ännu och rebozon är en halsduk och det trycker väl upp lite ur påsen... alltså det gör det... men det går ner... :wink: :D
*jag sitter på den nu när jag skriver*
:lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Elna skrev: ser ut som ikea i storlek men rymmer mycket mer :Hahaa:
:Hahaa: kanske värt att kolla upp :tumup: fast å andra sidan så ska jag ju också banta antalet lite... egentligen :wink:
Förhäxat projekt? *klart, med bilder*

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?