Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Didymos har kommit med en del ullsjalar på deras limited edition. Två indio och en fiskar.

Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av thanisa den mån dec 08, 2008 10:08, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av thanisa
Tänk om de nu skulle komma med en nino i lämplig färg med ull,då kanske jag hade velat ha en. Jag vill prova en ullnino.
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Vad är det som skiljer ullsjalarna från de vanliga sjalarna? Indiosarna var väldigt fina i alla fall :)
Av Umma
Sålde ullsjalarna slut så fort :shock: ??? Hittar dom inte på Didymos sida nu... :shock:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Umma skrev:Sålde ullsjalarna slut så fort :shock: ??? Hittar dom inte på Didymos sida nu... :shock:
så kan det vara. man måste vara väldigt snabb

:gaah:
Av Umma
norkmedoo skrev:
Umma skrev:Sålde ullsjalarna slut så fort :shock: ??? Hittar dom inte på Didymos sida nu... :shock:
så kan det vara. man måste vara väldigt snabb

:gaah:
Men så snabb...är väl ingen? :angry: Jag har ju en ullnino så jag är ju nöjd 8) men en ullindio :love: , man kunde ju fått drömma lite längre...Dom gjorde verkligen skäl för Limited....Det var inte så att någon la vantarna på någon?
Användarens profilbild
Av thanisa
Verkar som det. Det enda positiva är väl att de i så fall ser att detfinns ett stort intresse fr ullsjalar. Jag gillar min även om den känns lite ömtåligare än de andra sjalarna jag har så är den så gosigt mjuk att det är sonens favorit.
Användarens profilbild
Av thanisa
Nu finns den rosa elller vad man ska kalla det varianten igen på didymnos sida över limiterade modeller. Verkar som om de inte börjar levereras förrän på onsdag. Kanske en julklappssjal för någon?
Användarens profilbild
Av thanisa
Och nu kom de med två till varianter. En nino, fast den tilltalade mig inte så mycket i färgerna tyvärr.

Bild

och så en elips med ull, är det någon som vet om det tidigare funnits någon ull-elips?
Bild

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?