Jag hade problem med foglossning när jag var gravid, under båda graviditeterna. Första grav har jag inget minne av att jag hade problem efteråt men nu har jag nästan ondare 6 mån efter förlossning än jag hade under graviditeten.
Men jag är osäker på om det är foglossningen som spökar eller något annat. Det känns inte riktigt likadant, tror jag, eller så är det belastningen i kroppen som är annorlunda.
Jag har svårt att säga exakt var jag har ont egentligen, det är i svanken, ljumskarna, i bäckenet och ner i benen. Jag brukar inte ha ont när jag går men om jag går mycket får jag ont efteråt. När jag suttit still en stund blir jag jättestel.
Igår var jag på Underbara Barnmässan och bar dottern på magen och ryggsäck på ryggen (och tvärtom) i flera timmar och j*klar vad ont jag har idag! Så här illa har det aldrig känts förut.
Jag börjar inse att jag måste gå och få hjälp med detta snart, så här kan man inte ha det, men jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Det kanske är en kiropraktor eller naprapat jag behöver och det har jag inte råd med just nu