Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Säg bara JA!! Hoppen används inte så länge fickan är där, och så länge den inte används så blir den ju inte mjukare precis... :roll: Tänkte först bara ta bort kardborren, men då måste man sprätta loss en del av sömmen, som jag isåfall måste sy dit igen (tror jag :hmm: ) alltså fållen på överkant av fickan, ingen viktig söm egentligen.
För det är eg inte fickan som stör, utan kardborren. Tror jag, som sagt.

Rörigt inlägg? Får skylla på att det är strax före lunch :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:Jag har bara känt på en tunn hoppe, men VARFÖR är det kardborre stängning? Jag tycker den stör hur mycket som helst.. :hmm:
Ja, det är kardborren som är mest störig, men jag använder ju inte fickan i vilket fall... Nu är allt borta iallafall :D
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:Jag har bara känt på en tunn hoppe, men VARFÖR är det kardborre stängning? Jag tycker den stör hur mycket som helst.. :hmm:
Ja, det är kardborren som är mest störig, men jag använder ju inte fickan i vilket fall... Nu är allt borta iallafall :D
Skönt! :)
Användarens profilbild
Av MilanE
Fickan är ju BARA ivägen och gör knytningen onödigt bökig tycker jag! Bra du tog bort den!!
Av Zsarah
Jag har funderat på att bära sprätta bort kardborren så man ändå har fick där :whut:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Efter en tvätt så försvann de små hålen som blir då man tar bort stygnen också :D Syns inte att det suttit nån ficka där öht!! :vågen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Christer Romson Lande skrev:'Jag tyckte först att det stog Ska jag sprätta loss flickan?
:Hahaa: Ja, jag har sjalat henne så mycket så hon har vuxit fast i sjalen :whut: :app:
Av herilane
Christer Romson Lande skrev:'Jag tyckte först att det stog Ska jag sprätta loss flickan?
Jag gjorde precis samma sak och blev faktiskt lite förskräckt... :hmm:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?