Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ¨MieMilo
Ohh så fin röd färg det var på den röda easyn, jag hade ju inte sett den i verkligheten när jag beställde den men den är verkligen snyggt röd. Nu är den tvättad och hänger på tork. Ska göra en liten mittmarkering snart och sedan ska vi öva, öva, öva och åter öva:-) Ni förstår säkert att det är första vävda sjalen för mej. Kan ni inte berätta om en första vävda och hur det gick att knyta. Kul att läsa om sådant!
Användarens profilbild
Av sanna73
Grattis till första vävda :vågen:

Vår första vävda var en hoppe. Hade då burit ganska mycket i trikåsjalen (en Baby Bundler) och sonen vägde nog närmre 6 kg. Det första som slog mig var hur otroligt skönt den avlastade. Sedan tog det mig ett tag att vänja mig vid att knyta runt barnet istället för att först knyta och sedan stoppa i honom. Men nu tycker jag det är klart lättare att knyta runt barnet. Tyckte inte det tog så lång tid att lära sig heller, var ju lite van efter trikåsjalen :loving:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?