Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur många sjalar har DU?

1 - 5
30
49%
6 - 10
19
31%
11 - 15
6
10%
16 - 20
4
7%
21 - 25
Inga röster
0%
26 - 30
1
2%
Fler än så
1
2%
Av Lenaskeå
Jag var ute idag & hade två sjalar & en sele med mig. (en sjal till täcke, en under vagnen, selen på ryggen m sonen i. En tjej kom fram & frågade vart jag köpt "täcket" & jag svarade att det var en bärsjal. Efter att jag visade henne den andra sjalen såg låg under vagnen så frågade hon om det inte var lite onödigt att ha så många bärgrejer!

Nu undrar jag hur många bärdon DU har nu!
Användarens profilbild
Av Alven
Svarade 11-15, men det är nog snarare 11 än 15. Och då räknar jag alla, även hemsydda bärpåsar som är för små eller stora för att användas ;)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lenaskeå skrev:Jag var ute idag & hade två sjalar & en sele med mig. (en sjal till täcke, en under vagnen, selen på ryggen m sonen i. En tjej kom fram & frågade vart jag köpt "täcket" & jag svarade att det var en bärsjal. Efter att jag visade henne den andra sjalen såg låg under vagnen så frågade hon om det inte var lite onödigt att ha så många bärgrejer!

Du måste ju rösta själv också :wink:
Av eamane
Jag har över 10 i alla fall men det är nog inte över 15 :hmm: Får ta och räkna nån dag :wink: Ska man räkna med sambons selar oxå förresten?
Av Lenaskeå
mari_tres skrev:
Lenaskeå skrev:Jag var ute idag & hade två sjalar & en sele med mig. (en sjal till täcke, en under vagnen, selen på ryggen m sonen i. En tjej kom fram & frågade vart jag köpt "täcket" & jag svarade att det var en bärsjal. Efter att jag visade henne den andra sjalen såg låg under vagnen så frågade hon om det inte var lite onödigt att ha så många bärgrejer!

Du har inte röstat nu va?! :lol:
Användarens profilbild
Av saro
Valde 1-5, men det är mest trikåsjalen som används just nu....och Manducan när maken ska bära. De andra två ligger och väntar...

Sen har jag ju några på önskelistan också...... :floet2:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lenaskeå skrev:
mari_tres skrev:

Du har inte röstat nu va?! :lol:
:floet2: nej :hide: måste ju räkna dem först... (tur jag har sålt några den sista tiden :wink: )
Användarens profilbild
Av millla
Två ringsjalar, två vävda långsjalar och en sele. Och en på väg....
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag satte 1-5 men när jag får från mexanemma är det 6... (och då är inte Becon inräknad)
Användarens profilbild
Av zero.sara
6 st är det nu (hemma finns 7 bärdon men 1 är paketerat och ska postas imorgon)
Av sjaltokan
10 men två är ute för försäljning.. men antalet varierar har lite andra bärdon än sjalar med ju.. 8)
Användarens profilbild
Av emelie
6-10st inkl utlånade prylar.
3 utlånade, 6st hemmavarande.
Användarens profilbild
Av snisk
svarade 11-15, oj - vad många... (räknade med sambons sele)
fast jag har 2 selar och 2 Ringo ute på säljes och 1 Sino utlånad :D
Användarens profilbild
Av Sintra
Fick man räkna selar också :) Då hade jag ju kommit över 1 - 5! (nämligen 6)

:tumup:
Av Lenaskeå
Absolut! Räkna med sjalarna oxå! Jag använder nästan bara selar nu, så jag vill gärna öka det antalet! :vågen:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?