Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken är finast

Hoppediz Madrid
9
29%
Hoppediz Nairobi
22
71%
Av sjaltokan
Jag har kört fast i att jag vill ha en gul sjal..

Vilken är finast??

Bild
Madrid

Bild
Nairobi

Eller någon helt annan?
Användarens profilbild
Av Helma
Jag tycker helt klart Nairobi är finast med lite insalg av rött, bilr lite lätt matt i färgen för mig annars.
Användarens profilbild
Av Krapplack
Absolut Nairobi!
Användarens profilbild
Av MilanE
Säger också Nairobi. Tycker det är vackert med det röda inslaget - gör sjalen mer levande!
Användarens profilbild
Av Myrten
Nairobin är fantastisk i sina färger, jag har fått många glada tillrop över sjalen just för den sakens skull. Flera har sagt att det ser ut som att jag har en sari på mig när jag håller på att knyta på mig sjalen. De flesta som kommenterat den är människor som inte bär i sjal (jag känner inte så många som gör det ännu). Här kommer en sovbild på min Nairobi och Lova.

Bild
Användarens profilbild
Av Alven
Nairobi förstås, Madrid är alldeles för blek för min smak. Plus att jag inte är så förtjust i gult egentligen... :wink:
Av doc
Myrten skrev:Nairobin är fantastisk i sina färger, jag har fått många glada tillrop över sjalen just för den sakens skull. Flera har sagt att det ser ut som att jag har en sari på mig när jag håller på att knyta på mig sjalen. De flesta som kommenterat den är människor som inte bär i sjal (jag känner inte så många som gör det ännu). Här kommer en sovbild på min Nairobi och Lova.

Bild
vilken fin bebis!
Användarens profilbild
Av nevin
Jag är nog ensam om att gilla Mdrid mest,men den gillar jag!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?