Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fina väninnan som var beräknad med sitt första barn i förrgår har beundrat vår Manduca hela graviditeten. Men nu ska hon få låna en Baby Björn från sin syster och har inte skaffat sjal/sele. Jag vet att hon skulle älska sjal om hon bara provade, så det finns nog bara en lösning: måste ge henne en trikåsjal i babyvälkomstpresent. :roll:

Ooops, läser igenom meddelandet och ser att jag omedvetet inte definierar BabyBjörn som sele. :lol: Låter det stå kvar, det står jag för!
En minimundussjal kostar inte mycket, och duger perfekt som förstasjal! :wink: Jag har nästan bestämt mig för att köpa en sån NÄR jag blir gravid igen för den kommer ändå inte att användas länge (men intensivt)...
lejonunge skrev:Jag har också avrått, men hon har lite svårt att förstå att det ska vara någon avgörande skillnad. :hmm:
Jag visade bilder av många olika sjalar hur fina de är om man jämför med en tråkig bb.
Vanity, thy name is woman! :mrgreen:
Om du har en manduca kan hon ju prova skillnaden mellan att bära i en bb eller den. (mao en kortare stund) I början när bebis är liten kanske hon inte tycker det är några problem men om ett par veckor så....
Och dra med henne på sjalträff i Örebro så kommer hon få se massor av fina selar och sjalar :wink: (nästa vecka är det i Hallsberg)

Edit: Såg nu att det står Göteborg, men visst var du i Örebro i helgen?
Senast redigerad av zero.sara den lör okt 25, 2008 20:35, redigerad totalt 1 gånger.
Jag har föresten en sjal som kanske skulle kunna lånas ut
Hon är fortfarande gravid, så det där med att provbära har inte fungerat. Vad gulligt att du ville låna ut sjalen. Fattar att du trodde att jag fanns i Örebro eftersom jag efterlyst en Becobärare på bytardag i Örebro nyligen, men jag är bara uppvuxen i Örebro. Bor i Göteborg, så det går nog inte. Men himla snällt verkligen! :vågen:
lejonunge skrev:Hon är fortfarande gravid, så det där med att provbära har inte fungerat. Vad gulligt att du ville låna ut sjalen. Fattar att du trodde att jag fanns i Örebro eftersom jag efterlyst en Becobärare på bytardag i Örebro nyligen, men jag är bara uppvuxen i Örebro. Bor i Göteborg, så det går nog inte. Men himla snällt verkligen! :vågen:
Såg det efter att jag skrivit :D
Så har jag gjort! min trikåsjal har fått bli missionär. Jag åker dit och visar och så är de fast :D

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?