[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 1642308
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Sjalmormor har sjalmissionerat! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Min mor missionerar stenhårt hon med. Jag är så stolt över henne! Väntar på att träffa hennes kollega (fd, för mor fick avtalspension) här!
Det larviga är att mor har aldrig provat bära i sjal. Jag skall genast bättra mig och se till att hon får prova.
Av ¨MieMilo
Bra jobbat mormor!
Jag har också en mamma som är imponerad av mej och Milo när han bärs i sjal, hon ser hur han slappnar av och njuter :heart: . Jag fick besök i förra veckan av min mamma och en till henne väninnas dotter som fått ett prematurbarn. Hon hade provat en minimundus men tyckte inte hon fick till det och lämnade tillbaka den på neonatal(lån) Jag visade min Sino och hon skulle leta upp en begagnad, tipsade om sjalbarn:) Visade också Manducan och den var hon inte negativ till heller:)
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?