Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
thanisa skrev:Norkmedoo har i varje fall haft en grå ullindio som kändes supermjuk.
Sån har jag ev på gång...
Användarens profilbild
Av cutypie
Jag har en NINO kobalt med ull, 4,60m

Bild

:heart:

En av mina favoriter,så mjuk och gosig.
Köpt begagnat på http://www.TheBabywearer.com.

Ber om ursäkt för den dåliga knytningen, jag hade då just börjat knyta honom på ryggen.
Av anna m
Jag har alltså två ninosar på gång från thebabywearer... en anthrasit ull och en lachs... men ull är ju mer intressant :) fast lachs var fin :gaah:
Av Umma
*TASS* Nino är fin!! Jag är så nyfiken på ulldidysarna, kan man få en recension när du fått den? Varm? Svettig? Eller...alldeles, alldeles....UNDERBAAAR? :)
Av anna m
Umma skrev:*TASS* Nino är fin!! Jag är så nyfiken på ulldidysarna, kan man få en recension när du fått den? Varm? Svettig? Eller...alldeles, alldeles....UNDERBAAAR? :)
Underbaaaar! Jag har en ullindio och den är inte alls så varm och allldeles enormt mjuk. Jag bär i den på sommaren med fast inte ute i solen i 30 grader kanske.
Av Umma
Man har ju hört att att ull andas..Jag är rätt varm av mig :eld: men jag älskar ull i alla former och är väldigt lockad av en ull-Katja just nu...Funkar det även i omslutet kryss eller blir det för varmt? Funkar det fint att tvätta den, är den lika go efter tvätt alltså? *nyfiken!!!*
Användarens profilbild
Av Cayenne
Jag har en vårgrön, skulle jag kalla det, och en ocean....
jag vet inte riktigt var jag har bilder nu :roll:
Inga med ull.
Av anna m
Umma skrev:Man har ju hört att att ull andas..Jag är rätt varm av mig :eld: men jag älskar ull i alla former och är väldigt lockad av en ull-Katja just nu...Funkar det även i omslutet kryss eller blir det för varmt? Funkar det fint att tvätta den, är den lika go efter tvätt alltså? *nyfiken!!!*
Allt funkar ;)
Bild
Av anna m
Cayenne skrev:Jag har en vårgrön, skulle jag kalla det, och en ocean....
Inga med ull.
Skulle gärna se bilder :eld:
Användarens profilbild
Av Cayenne
anna m skrev:
Cayenne skrev:Jag har en vårgrön, skulle jag kalla det, och en ocean....
Inga med ull.
Skulle gärna se bilder :eld:
Bild
BildBild
Av Umma
Åååå så mysigt!! Väldigt fin färg på sjalen också...Ull är ju bara så härligt, kul att höra att det inte är så varmt som man kanske tror. Skall räkna pengarna i sparbössan.... :jippiii: ...man måste väl ha en ullsjal på vintern!!

anna m skrev:
Umma skrev:Man har ju hört att att ull andas..Jag är rätt varm av mig :eld: men jag älskar ull i alla former och är väldigt lockad av en ull-Katja just nu...Funkar det även i omslutet kryss eller blir det för varmt? Funkar det fint att tvätta den, är den lika go efter tvätt alltså? *nyfiken!!!*
Allt funkar ;)
Bild
Av anna m
:app: Och så fick jag lite av er fina utsikt också :D den gröna var ju :love:

Min ser ut så här (har stulit en bild som Jenny med liten tagit på oss :oops: )
Användarens profilbild
Av Mia
Har ingen.
Har alltid tyckt det pa hall ser ut som massa snoppar.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?