Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Har betalat två skönheter idag som kommer o dimpa ner i min låda till veckan! Men det är ju en hel evighet tills dess... Hur står man ut? :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det är därför man inte ska köpa nåt på en fredag :lol: Torsdagar kan vara ok, om den man köper av skickar samma dag, annars skulle jag rekomendera mån-ons :wink:
Av Jinxan
mari_tres skrev:Det är därför man inte ska köpa nåt på en fredag :lol: Torsdagar kan vara ok, om den man köper av skickar samma dag, annars skulle jag rekomendera mån-ons :wink:
:iagree: :D
Användarens profilbild
Av Annika E
Mary_Cherry skrev:Men vad har du köpt då?
Precis! Vad har du köpt? :D

/Annika som oxå vill handla.... :roll:
Av doc
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Det är därför man inte ska köpa nåt på en fredag :lol: Torsdagar kan vara ok, om den man köper av skickar samma dag, annars skulle jag rekomendera mån-ons :wink:
:iagree: :D

Mee too :vågen:
Användarens profilbild
Av Isanna
Det är skitajobbigt at beställa på en fredag ju! :lol:
kvarnvik skrev:
Mary_Cherry skrev:Men vad har du köpt då?
Jag vet den ena :floet2:
haha ja =)

nä det är ju faktiskt väldigt dumt o handla på fredag, det är sant.
Ja det ena är från kvarnvik coh det andra är nåt från sami =) ni får väl se på tisdag kanske!
kvarnvik skrev:Nu har jag packat ner den, om du tar av pappret försiktigt så har du julklappspapper till ett par paket också :wink:
haha perfekt! ja jag väntar o väntar! :D

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?