Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
enligt mina barn. Det var ett avsnitt förra veckan eller så där Swiper hjälpte till med att hitta mamman till en räv (Swiper är en tjuvräv som inte får vara med så ofta). Jag såg det i nte men enligt Skrutt och små töserna så bar Swiper den lilla rävungen i en sjal på magen. Jag tror att det är ett avsnitt som vi spelade in så jag ska titta lite senre men jag tycker det är drygt att titta på Doraavsnitt efter Doraavsnitt.
Måste kollas upp, Dora är en favorit hemma, även om jag personligen tycker att det är jobbigt :)
Dock tycker jag lite synd om Swiper, att han alltid förväntas tjuva. Jag tycker att de skulle prova lite hederlig Bamse-teknik - och vara snälla mot honom!
Användarens profilbild
Av jag71
Dora går på Nickelodion. Åtminstonde tre gånger varje morgon (7.30, 9.05 och så 10-nånting).
Dataspel finns. Jag köpte ett på coop förra veckan och la i högen (som inte finns ännu) med sånt som ska bli julklappar till barnen. Spelet är till Skrutt.

Jag måste ju också säga att jag också tycker de borde pröva lite Bamsevänlighet på Swiper. Han stjäl ju inte åt sig själv utan han kastar ju bara bort sakerna. Jag blir små irriterrad på såna där saker soma tt de går på Swipers födelsedagskalas men han blir inte bjuden på deras osv osv.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?