Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
:Hahaa: :Hahaa:

:Hahaa: <--- Och nu har jag precis kommit på att man kan göra smilysar klickbara 8)

:hmm: men får man verkligen göra så?
Användarens profilbild
Av zero.sara
:Hahaa: Det var en väldigt "hoppig" diddy :Hahaa: :app:

Får göra en smily klickbar? :hmm: Tycker jag man kan :tumup:
Användarens profilbild
Av mari_tres
zero.sara skrev::Hahaa: Det var en väldigt "hoppig" diddy :Hahaa: :app:

Får göra en smily klickbar? :hmm: Tycker jag man kan :tumup:
Syftade nog på om det verkligen är Ok att kalla en Hoppe för Didy... speciellt som säljaren knappast kan skylla på att hen inte visste, eftersom lappen är kvar på sjalen, och instruktionsboken är med och... :roll:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag misstänkte att det var det du menade :D
Ja nästan alla selar (inte de mer ergonomiska) på tradera är ju babybjörnar :mrgreen: så varför skulle inte en hoppe kunna bli en didy? :Hahaa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
zero.sara skrev:Jag misstänkte att det var det du menade :D
Ja nästan alla selar (inte de mer ergonomiska) på tradera är ju babybjörnar :mrgreen: så varför skulle inte en hoppe kunna bli en didy? :Hahaa:
:rofl: Ja, det har du ju rätt i förståss :Hahaa: Fast jag tror att du tänkte skriva "nästan alla ergonomiska selar... på tradera... eller?
Användarens profilbild
Av zero.sara
mari_tres skrev:
zero.sara skrev:Jag misstänkte att det var det du menade :D
:rofl: Ja, det har du ju rätt i förståss :Hahaa: Fast jag tror att du tänkte skriva "nästan alla ergonomiska selar... på tradera... eller?
Jag är lite trött så jag formulerar mig knas :mrgreen:
Jag menar alla selar som inte har ett avbärarbälte är ju babybjörnar på tradera (nästan) Har tom sett en MT som det stod att det var en BB :Hahaa:
Av eamane
Tja :roll: Bra att kolla märket ibland kanske? :Hahaa:

Har sett BB annonseras på Tradera som bärsjal oxå så........ :?
Användarens profilbild
Av mari_tres
zero.sara skrev: Jag är lite trött så jag formulerar mig knas :mrgreen:
Jag menar alla selar som inte har ett avbärarbälte är ju babybjörnar på tradera (nästan) Har tom sett en MT som det stod att det var en BB :Hahaa:
:lol: Aha, du menar så :lol: Ja, det har du nog rätt i, brukar inte kolla så noggrannt på BB på tradera (eller någonstans för den delen...)

Och BB som sjal var ju också bra! :Hahaa:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?