Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ¨MieMilo
Tänkte bara visa upp min Manduca som fick sej ett färgbad igår:) Den var en lemongrass (ljusgul med lite grönt) Jag färgade den i olivgrönt och är såååå nöjd med resultatet för detta är en färg jag älskar! Vad tycker ni? Jag vet inte hur jag lägger upp bilder här så jag skickar en länk till aff där jag lade in min bild.http://www.alltforforaldrar.se/gallery/ ... 07&cat=500
Av ¨MieMilo
Ja just det, tänkte jag inte på! Men annars måste man väl ha bilderna på nätet för att kunna visa dem här. Får kanske ta och tillverka mej en blogg:) Skulle gjort det för längesedan men får inte tummarna loss. skyller på bebis och amningshjärnan:)
kvarnvik skrev:Fint!
Fast det kräver att man är medlem och inloggad för att man ska se bilden
Användarens profilbild
Av imsel
¨MieMilo skrev:Ja just det, tänkte jag inte på! Men annars måste man väl ha bilderna på nätet för att kunna visa dem här. Får kanske ta och tillverka mej en blogg:) Skulle gjort det för längesedan men får inte tummarna loss. skyller på bebis och amningshjärnan:)
kvarnvik skrev:Fint!
Fast det kräver att man är medlem och inloggad för att man ska se bilden
Nä, man kan ju lägga in en bild man bara har på datorn, då syns den direkt här.
Ta på ladda upp bilaga nedanför vars du skriver.
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag tycker den blev jättefin! - finare än originalet och ändå är jag inte så mkt för grönt....
Av ¨MieMilo
Då testar jag och ser om jag kan ladda upp bilden här:)[img]manduca%20oliv.jpg[/img]
Av ¨MieMilo
nu fattade jag;-D Nu kommer min Manduca Oliver:)
Bilagor
(51.94 KiB) Nerladdad 720 gånger
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Jättesnygg :D Nu blir jag ännu mer sugen på att skaffa en och färga rosa.
Av ¨MieMilo
Den tog verkligen till sej färg och t o m sömmarna tog lite färg så det blev i nyans. Blixtlåset tog inte färg men den är matt gul så det funkar ju till den gröna. Jag passade på att färga lite vita Po.P basplagg(body och långkalsong) som hade blivit lite grådassigt och även ett par grytlappar och en haklapp:) Det blev som nytt!! Jag är så nöjd med att jag vågade, det är ju många pengar på manducan om jag hade sabbat den....då hade jag fått färga om till mörkbrunt som nog hade funkat.....det blir kanske nästa projekt när jag tröttnat på den gröna..hihi
PrettyUgly skrev:Jättesnygg :D Nu blir jag ännu mer sugen på att skaffa en och färga rosa.
Användarens profilbild
Av Annika E
Så läcker den blev!
Användarens profilbild
Av millla
Snyggt!!! Fasen att man har en svart Manduca. Den går väl inte att färga... :(
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?