Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ¨MieMilo
jag har sett en hemsida där dom färgat manducor med mycket snyggt resultat. Jag har en lemongrass och den känns så somrig och jag är väl egentligen inte en ljusgul person men jag föll för den då när den hade kommit ut....ni vet hur galen man kan vara;-D
Nu tänkte jag färga den i olivgrönt för det måste bli bra på ljusgult undelag, eller vad tror ni. Grön person är jag definitivt, nästa hela min inredning lutar åt olika gröna nyanser:)
Har någon av er färgat någongång?
Användarens profilbild
Av Diesel
Hejsan! :hello: (Visst känner jag dig från AF, fast du har ett annat nick där? :wink: )

Det är ganska många som färgat sina manduca-selar, så det lär går alldeles utmärkt, och jag vet att det finns en hel del bilder på resultaten inlagda bland bilderna på Sjalbarn och sjalar - "den som söker skola finna", (men själv orkar jag inte leta rätt på dom länkarna :lol: )
Av ¨MieMilo
Hej Diesel. Jovisst känner jag dej:) ellem på aff men det nicket funkade inte här. Jag tror minsann jag ska göra det! Är lite rädd för att den ska bli ful och jag sabbar en del hundralappar men den som vågar erfar:) Jag kan ju alltid visa upp resultatet här så får vi se om ni skriker eller ej :roll:
Jag har en länk till en tysk sida, och där är många färgade men det är ju mest dom vita som färgats in.
Jag återkommer med resultatet.
Diesel skrev:Hejsan! :hello: (Visst känner jag dig från AF, fast du har ett annat nick där? :wink: )

Det är ganska många som färgat sina manduca-selar, så det lär går alldeles utmärkt, och jag vet att det finns en hel del bilder på resultaten inlagda bland bilderna på Sjalbarn och sjalar - "den som söker skola finna", (men själv orkar jag inte leta rätt på dom länkarna :lol: )
Av Mary-Li
Diesel skrev:Hejsan! :hello: (Visst känner jag dig från AF, fast du har ett annat nick där? :wink: )

Var finns bilderna? Jag hittar inte en enda...
Av ¨MieMilo
Var finns bilderna? Jag hittar inte en enda...[/quote]

http://www.trageberatung.org/manduca.html#faerben
Jag har denna länken där man kan se lite olika färgade Manducor. De flesta är visserligen de ljusa som färgats men jag funderade på om man inte kunde bleka ner en mörk och sedan färga den, borde gå, fast ett visst risktagande :?
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?