Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av skogsväsen
Var på chokladfestival i lördags och jag tror att det var lika många baby björnar som becos.
Det handlade inte om ett par tre stycken utan det var många :D
O en o annan tok som släpat med sig barnvagn också
Chokladfestivalen kommer nog att bli av nästa år igen med tanke på hur många besökare det var så skriv upp andra helgen i oktober i kalendern redan nu!

Chokladen var givetvis det bästa, men alla becos kom på en god andra plats :D
Användarens profilbild
Av Nemo
Vart är det chokladfestival någonstans?? Låter ju som rena himmelriket... Är det fritt fram att äta också? Bara så man vet om man ska börja fasta typ i september... :mrgreen:
Nemo skrev:Vart är det chokladfestival någonstans?? Låter ju som rena himmelriket... Är det fritt fram att äta också? Bara så man vet om man ska börja fasta typ i september... :mrgreen:
Åh man kan äta massor med choklad, men mycket är mörkchoklad o det är väl ganska nyttigt så du behöver nog inte fasta innan. Det hålls på Nordiskamuseet, ligger på vägen ut mot skansen.
Heja Becos! De är ju så mycket snyggare än varenda babybjörn så alla borde villa ha en Beco istället. Köpte du choklad för flera tusen nu?
Användarens profilbild
Av Nemo
skogsväsen skrev:
Nemo skrev:Vart är det chokladfestival någonstans?? Låter ju som rena himmelriket... Är det fritt fram att äta också? Bara så man vet om man ska börja fasta typ i september... :mrgreen:
Åh man kan äta massor med choklad, men mycket är mörkchoklad o det är väl ganska nyttigt så du behöver nog inte fasta innan. Det hålls på Nordiskamuseet, ligger på vägen ut mot skansen.
*noterar i almanackan*

Jag tänkte mest fasta så man får plats med så mycket som möjligt!! :wink: Ska man på chokladfestival är det inte läge att tänka i termer av nyttigt/onyttigt - det är bara att njuuuuuta!!!
jennychangala skrev:Heja Becos! De är ju så mycket snyggare än varenda babybjörn så alla borde villa ha en Beco istället. Köpte du choklad för flera tusen nu?
Becos är jättesnygga, o betydligt bekvämare än babybjörn.
Nja någon tusenlapp kanske, fast inte 7000 som var rekomendationen från min vän :wink:

Vi kanske kan ha sjalträff på chokladfestivalen nästa år så kan jag påminna alla chokladälskare i tid att det är så att ni inte sitter o svär över att ha missat årets bästa helg.
Användarens profilbild
Av MuuM
skogsväsen skrev:
jennychangala skrev:Heja Becos! De är ju så mycket snyggare än varenda babybjörn så alla borde villa ha en Beco istället. Köpte du choklad för flera tusen nu?
Nja någon tusenlapp kanske, fast inte 7000 som var rekomendationen från min vän :wink:

Vi kanske kan ha sjalträff på chokladfestivalen nästa år så kan jag påminna alla chokladälskare i tid att det är så att ni inte sitter o svär över att ha missat årets bästa helg.
Jaaa! *skriver upp sjalträff och chokladfestival i kalendern*

/MuuM
Av doc
skogsväsen skrev:

Strålande idé!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?