Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Ja, kan jag önska mig en sjal i födelsedagspresent??

JAg fyller snart år, och jag vill ha en vävd sjal till. Har en hoppe i neutral färg, vill ha något färgstarkt nu under höste och vintern för att pigga upp!

Sambon säger nej, för det blit ju inte till mig, utan till dottern. Men jag har ju med gläjde av den :mrgreen:

Någon som håller med mig????

:P
Användarens profilbild
Av nevin
Klart man kan, jag fick en i present när jag fyllde och jag kan lova att jag är lika glad för den trots att det är ett bärdon för barnet :vågen:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Ellen och jag skrev:Ja, kan jag önska mig en sjal i födelsedagspresent??

JAg fyller snart år, och jag vill ha en vävd sjal till. Har en hoppe i neutral färg, vill ha något färgstarkt nu under höste och vintern för att pigga upp!

Sambon säger nej, för det blit ju inte till mig, utan till dottern. Men jag har ju med gläjde av den :mrgreen:

Någon som håller med mig????

:P
Ja, det kan man. :mrgreen:
& håller med, det gör nog hela SB. :wink:
Användarens profilbild
Av Annika E
Klart man kan! Jag ska önska mig en i julklapp! :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Givetvis kan du det :vågen:
Skulle den bara vara till dottern räcker det ju med en sjal, det är du som kräver variation :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Kan ju tänka mig en beggad.. Stör inte det minsta!! Får lägga ner lite energi på att övertala! För jag får ju presenter av min familj, sambons familj och lite kompisar! Så jag får ju inte "bara" en sjal! Om jag nu ska räkna sakerna jag får :wink:

Vill ju så gärna ha något färgglatt i vinter!!

Tips?! Har en hoppe nu som jag trivs och har börjat komma överens med!!
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Jag gillar alla starka färger! Har så mycket kläder i neutrala färger, mycket brunt och svart. Har kikat på hoppe miami, men jag har en hoppe ju. Tycker mycket om den, men det är roligt med något nytt!!
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Bissa skrev:om du gillar rosa tänkte jag.. här är vi i ulli:

Bild

Den var ju fin!!!

En sådan kan jag visst tänka mig, ska visa sambon;)
Av Jinxan
Tootz skrev:Självklart kan du det :tumup:
:iagree:
Vi fick lite extra pengar att köpa något åt oss själv, då köpte jag en sjal :)
Användarens profilbild
Av April
Man kan önska sig en sjal i fördelsedagspresent, julklapp, morsdag present, alla :heart: dag present... jag tror banne mig att en sjal sklle kunna vara rätt även i bröllopspresent :Hahaa: ;-)

Kram
Av Jinxan
April skrev:Man kan önska sig en sjal i fördelsedagspresent, julklapp, morsdag present, alla :heart: dag present... jag tror banne mig att en sjal sklle kunna vara rätt även i bröllopspresent :Hahaa: ;-)

Kram
Kan jag önska mig två sjalar på Alla hjärtans dag, dels för själva dagen o dels som födelsedagspresent ;)
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
JinxLinda skrev:
April skrev:Man kan önska sig en sjal i fördelsedagspresent, julklapp, morsdag present, alla :heart: dag present... jag tror banne mig att en sjal sklle kunna vara rätt även i bröllopspresent :Hahaa: ;-)

Kram
Kan jag önska mig två sjalar på Alla hjärtans dag, dels för själva dagen o dels som födelsedagspresent ;)
Då fårjag önska mig en i alla hjärtans dag och årsdags present!! Vi ble ihop på en alla hjärtans dag ;)
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?