Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Idag var jag på Öppna förskolan och det kom in en barnsjuksköterska och berättade om barnsäkerhet. Med sig hade hon en sjuksköterskestudent, David. Efter "föreläsningen" råkade jag höra honom säga till en mamma att det var så jobbigt att söva hans son på kvällarna eftersom han inte somnade utan att de bar omkring på honom. Det gjorde att både han och hans fru fick ont i axlar och rygg eftersom pojken var så tung och det tog sådan tid innan han somnade. Jag kund inte vara tyst då utan frågade försynt: "har ni testat att bära med sjal?" :Hahaa:

Förvånat tittade han på mig och sade att "nej men vi har en Babybjörn!" Jag sade då att jag också haft en sådan tidigare men när jag upptäckte sjalandet sålde jag den genast, eftersom den inte avlastade lika bra. Det kröp då fram att hans fru fick ont i axlarna av BB:n!!! :siishah:

Försynt undrade jag om han var intresserad av en liten demonstration av hur sjalen fungerar. Det var han! :vågen: Så jag kilade ut och hämtade min vackra LAVA och ALLA på öppna förkolan stannade upp när jag började knyta. Sen blev det en rejäl frågestund. :D

Kanonkul tyckte jag! :app:
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Ååååå, hoppas du frälste BVC sköterskan på samma gång. Kanske hon kan rekommendera sjal istället för BB på sin BVC i fortsättningen. :tumup:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Skorpan081 skrev:Kul! :)

Vilken ÖF går du på? Jag bor också i Haninge.
I Jordbro. Du då?
Av Jinxan
Bara_jag skrev:Ååååå, hoppas du frälste BVC sköterskan på samma gång. Kanske hon kan rekommendera sjal istället för BB på sin BVC i fortsättningen. :tumup:
:iagree:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?