Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
och nu har jag ringt ICA och kollat att maken får hämta ut det ut mig när han åker hem från jobbet. Otroligt snabbt om det är det jag tror att det är. Fick mail igår om att ordern var expidierad. Posten från England verkar vara snabbare än den inhemska posten
Av Jinxan
Härligt!!
Bild bild biiiiiild!!
Användarens profilbild
Av tlillan
Spännande..... :D
Användarens profilbild
Av tweed
Nu har han kommit hem med den...
Användarens profilbild
Av mari_tres
kvarnvik skrev:Nu har han kommit hem med den...
Bild
Av doc
kvarnvik skrev:Nu har han kommit hem med den...

väntar på bild....
Användarens profilbild
Av tweed
Men bebisen äter/sover och sen är det så mycket remmar som jag måste få ordning på :roll:
Användarens profilbild
Av tweed
Ok, nu har vi provat vår nya beco butterfly Martini. Inte den färg jag skulle valt om jag hade haft alternativ, men får man en ny butterfly för 57 pund inkl. frakt så får man hitta på andra lösningar när det gäller färgen... (selen kommer att färgas eller få ny panel, eller om det är någon som gillar färgen och vill byta sin använda beco mot en helt ny :roll: )

Funkade bra, men jag har lite funderingar som jag ska terrorisera forumet med senare när jag hinner.

Remmarna var goda...
Bild

Och den var skön att sitta i
Bild
Senast redigerad av tweed den tor sep 18, 2008 21:10, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Den é jättefin. :hellu: :hellu: :hellu:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Den var fin :)
Användarens profilbild
Av jennychangala
kvarnvik skrev:Ok, nu har vi provat vår nya beco butterfly Martini. Inte den färg jag skulle valt om jag hade haft alternativ, men får man en ny butterfly för 57 pund inkl. frakt så får man hitta på andra lösningar när det gäller färgen... (selen kommer att färgas eller få ny panel, eller om det är någon som gillar färgen och vill byta sin använda beco mot en helt ny :roll: )

Funkade bra, men jag har lite funderingar söm jag ska terrorisera forumet med senare när jag hinner.

Remmarna var goda...
Bild

Och den var skön att sitta i
Bild

Har också fått vår idag! Tyckte att den var mycket finare på riktigt än på bild. Behåller den nog som den är. Och snabbt gick det ju! Ni passar bra i den. :D
Av Jinxan
Den var ju jättefin.. (tycker jag som inte ens gillar rosa)
Användarens profilbild
Av tweed
Nu har vi varit ute på kvällskiss med Yksa och provgått den lite... Det är ju säkert massor av justeringar som behöver göras så det var inte jättebekvämt. Jag föredrar nog korsade axelband vid ryggbärande som jag har på min hemmasydda. Men detta är ju tänkt att bli vår ryggbärarsele så det kommer nog att bli kanon.

Och nej, vi passar inte i den, eller iaf inga av våra kläder, vi har hittills kombinerat den med oreangea byxor och röd overall, inte så tjusigt. Jag tror jag ska ge mig på att sy på en egen panel.
Av eamane
Bra med så snabb leverans :tumup: :D Ska bli spännande att se vad du hittar på för egen panel :D
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?