Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HH
Lyckades jag få till knytningen med sjalen på ryggen!!!! :vågen: Hon satt perfekt, inte hängandes en halv kilometer ut från ryggen! Jag ville inte ta ner henne, fast än hon var less på att sita på mammas rygg utan ville ner och springa... UNDERBART!!!!! Jag är såååå lycklig! :D Har tidigare bara användt MT:n för att jag inte får till sjalen, men nu äntligen ska jag berabeta sjalknytningarna mer!!! GUD VAD NÖJD JAG ÄR MED MIG SJÄLV!! :D :app:
Av eamane
GRATTIS :vågen: :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
:vågen:

*dansar en liten dans*
Av Lenaskeå
Kul!!

Jag ska börja öva på ryggknytningen snart, har du några tips? :) Hur lång sjal använder du?
Användarens profilbild
Av Edith
Grattis! :app:

Det är härligt när det äntligen funkar! :D
Användarens profilbild
Av Diesel
Grattis! :app:
Användarens profilbild
Av MilanE
:vågen:
Användarens profilbild
Av Isanna
:app: :vågen:
Användarens profilbild
Av HH
Lenaskeå skrev:Kul!!

Jag ska börja öva på ryggknytningen snart, har du några tips? :) Hur lång sjal använder du?
Jag tror den är 4.6m. Tips jo att dra åt kanten högst upp på sjalen oredentligt, jag gjorde en ryggsäck:
Bild
Har även försökt med omslutet ryggkors:
Bild
men jag får inte riktigt till det. Men det är nog det som gäller där med, att se till att man har dragit åt de översta kanterna ordentligt så bebben inte tippar för långt bak.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?