Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
Idag, när min äldsta dotter tre år gammal satt bredvid mig när jag sövde lillan framför datorn, (sjalbarn så klart) sa hon så här:

Dottern: Jag vill också ha en sjal. (Med tyst bedjande röst.)

Jag: Men älskling, vad ska du ha en sjal till?

Dottern: Att bära mina dockor i.

Och mamma smälter. Hon är så klok min lilla tjej...

Min goa underbara unge vad jag önskar att jag hade burit dig i sjal. Nu upptäckte jag detta när du var lite stor, men det är mysigt att bära dig iaf. Skulle önska att jag kunde ha egentid med dig, så det bara kunde vara vi en stund...

Gissa vilken sjal-mamma som ska sätta sig och sy åt sin stora älskling? :loving:
Användarens profilbild
Av lingonben
:loving:

Min dotter försökte sätta dockan på ryggen... :) Så jag borde nog också sätta mig och sy! :heart:
Användarens profilbild
Av P
:loving:
Användarens profilbild
Av sanna73
:heart: det är ju så man fullkomligt smälter
Av eamane
Ja men det är väl självklart :loving:
Av anna m
:app:
Användarens profilbild
Av emellen
Såklart dockan ska sjalas! :loving:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:loving: Klart hon ska ha sjal till dockan, smart tjej.

Jag tänker sy lite docksjalar och MTs till dagis för nu kommer det vara minst tre sjalade barn på avdelningen, och dom vet ju att man kan bära docka lika gärna som att köra den i vagn :)
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Jag har fått lova min stora dotter 8 (snart 9) att sy en egen MT till henne som hon kan få ha lillasyster i ibland. Självklart när jag é nära (lite mesig é man ju med bebis). Hon väntar såååå otåligt på sin lillasyster och tränar ofta med trikåsjalen på sina gamla nallar.
Jag har burit henne väldigt mycket också när hon var liten, men då i BB och sen haglöfs bärmes, bara en gång då hon var stor i sjal på ryggen, när jag precis "hittat rätt" men det var för sent, hon var redan så stor (nästan 5 :oops: )
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev::loving: Klart hon ska ha sjal till dockan, smart tjej.

Jag tänker sy lite docksjalar och MTs till dagis för nu kommer det vara minst tre sjalade barn på avdelningen, och dom vet ju att man kan bära docka lika gärna som att köra den i vagn :)
Me like !!!!! Bärpåse tänkte jag.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?