Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
Vi köpte en helt ny Emmaljunga med alla tillbehör som finns nästan, när lill-tjejen låg i magen. Sen upptäckte vi sjalen. Så nu står det en ganska dyr barnvagn mitt i vardagsrummet och stirrar på mig, som dessutom knappt är rullad. Funderar på om jag skulle sälja den, och köpa en mindre sittvagn istället, och öka på sjalförrådet? Känns så onödigt med så mycket pengar som bara står där. Och sen kommer jag ju iaf vilja ha en mindre vagn.... Vad skulle ni ha gjort? :hmm:
Användarens profilbild
Av Droppen
SÄLJ och köpa massa härliga sjalar istället såklart! :tumup:
Användarens profilbild
Av Cayenne
Droppen skrev:SÄLJ och köpa massa härliga sjalar istället såklart! :tumup:
:iagree:

sälj den och köp sedan - om du behöver - en nättare vagn istället.
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag håller också med! Köp en nättare o billigare vagn o en hög med vackra sjalar!! :D
Användarens profilbild
Av emelie
Sälj den så klart!
Av doc
Jag skulle sälja den och köpa en mindre vagn om det behövs. Använder man sällan vagnen behöver den inte vara ny.
Användarens profilbild
Av Alven
En bra vagn är guld värd när barnet är lite större och gärna sover middag i den ute tycker jag. Men det räcker bra med en nättare sittvagn, bara den är bakåtvänd.
Användarens profilbild
Av Hannah83
Ja, jag har iaf lagt ut den så vi får väl se... Är lite orolig för vintern dock, Vet inte riktigt hur man ska klä i sjal, men får väl lösa sig då! Tänk vad mycket vackert i sjalväg man kan köpa för så massa pengar!!! :loving:
Användarens profilbild
Av emelie
Hannah83 skrev:Ja, jag har iaf lagt ut den så vi får väl se... Är lite orolig för vintern dock, Vet inte riktigt hur man ska klä i sjal, men får väl lösa sig då! Tänk vad mycket vackert i sjalväg man kan köpa för så massa pengar!!! :loving:
Köp en stooor vinterjacka till dig själv, eller en bärjacka.
Så klär du dig o barnet i samma. :D

(Är det tjocka overaller o jackor på både mig o barn så har jag oftast tagit MT faktiskt.)
Användarens profilbild
Av Hannah83
emelie skrev:
Hannah83 skrev:Ja, jag har iaf lagt ut den så vi får väl se... Är lite orolig för vintern dock, Vet inte riktigt hur man ska klä i sjal, men får väl lösa sig då! Tänk vad mycket vackert i sjalväg man kan köpa för så massa pengar!!! :loving:
Köp en stooor vinterjacka till dig själv, eller en bärjacka.
Så klär du dig o barnet i samma. :D

(Är det tjocka overaller o jackor på både mig o barn så har jag oftast tagit MT faktiskt.)
Ja, jag får väl göra det! Ska se om den blir såld till att börja med.

Kan inte någon ge lite tips på sjalar då? Har en Hoppediz som jag älskar, vilka rekomenderar ni? Ringsjalar har jag en drös, så det behövs inga fler just nu... :wink: Men vävda långa mysiga vill jag ha!!!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Cayenne skrev:
Droppen skrev:SÄLJ och köpa massa härliga sjalar istället såklart! :tumup:

sälj den och köp sedan - om du behöver - en nättare vagn istället.
Köp sjalar istället och sedan en nättare vagn, Vi hade t.ex. en Teutonia Timmy (lättviktsvagn med fullt liggläge) som är perfekt till lite större barn. Den åkte Jesper till dagis tidigare (numera går han).
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?