Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Den var helt underbar, och mjuk och fin. Det är en Tunis, och jag älskar den. Det var dock en liten sak som retade mig lite, det var som en liten söm eller ett streck på den ljusa delen. Brukar det vara så på dem eller? Det var inte så farligt så att det störde jätte mycket, men man kollar den ju innan man tvättar den. Ska de vara så, eller bör jag skicka tillbaka den?
Senast redigerad av Hannah83 den tor sep 04, 2008 16:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Hannah83
Den var knappt synlig, om man inte håller den mot ljuset. Det ska nog vara så kanske....
Användarens profilbild
Av Hannah83
Jag har inte forskat i detta med hur man lägger upp bilder än. :hmm: Jag får kolla på det. Kanske skulle maila och fråga dem? Den är ju handvävd, så man kan väl inte förvänta sig perfektion. :lol:
Användarens profilbild
Av Hannah83
Poffan skrev:
Hannah83 skrev:Jag har inte forskat i detta med hur man lägger upp bilder än. :hmm: Jag får kolla på det. Kanske skulle maila och fråga dem? Den är ju handvävd, så man kan väl inte förvänta sig perfektion. :lol:
Har du någon photobucket eller nåt att ladda att bilder i? Sen får man länka därifrån och hit.
Aha. Nej... Men man får kanske skaffa....
Användarens profilbild
Av mari_tres
Hannah83 skrev:Hihi ja!

Bär i: "Ringo Ullört", "hemmsydd Easyhug" & "hemmsydd Ditte långsjal"

Väntar på: "Hoppediz Tunis", "Rebozo ringsjal Himmelsblå", "Vamonoz ringsjal Syren".
Tror nån måste ändra lite här :wink:
Av sjaltokan
Hoppedizarna är ofta ganska ojämna i kvalitén med en del vävfel och dylikt, är det inga större saker får man nog tyvärr tåla det..
Användarens profilbild
Av Hannah83
Här kommer en bild, det syns jättedåligt på kortet, men det är som att det ligger dubbel tråd där, alltså tjockare? Så är det på tvären, kanske 15 cm långt.

Bild

(Spännande att se om bilden syns, aldrig postat bild förut!) :oops:
Senast redigerad av Hannah83 den tor sep 04, 2008 16:44, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Hannah83
Vad tror ni, är det inget att bry sig om? :mitvit:
Användarens profilbild
Av Hannah83
mari_tres skrev:
Hannah83 skrev:Hihi ja!

Bär i: "Ringo Ullört", "hemmsydd Easyhug" & "hemmsydd Ditte långsjal"

Väntar på: "Hoppediz Tunis", "Rebozo ringsjal Himmelsblå", "Vamonoz ringsjal Syren".
Tror nån måste ändra lite här :wink:
Fixat! :D
Av anna m
thowida skrev:Hoppedizarna är ofta ganska ojämna i kvalitén med en del vävfel och dylikt, är det inga större saker får man nog tyvärr tåla det..
Det är ju de gamla hopparna som handvävdes. Nuförtiden maskinvävs de och är jämna och mjuka.
Användarens profilbild
Av Hannah83
anna m skrev:
thowida skrev:Hoppedizarna är ofta ganska ojämna i kvalitén med en del vävfel och dylikt, är det inga större saker får man nog tyvärr tåla det..
Det är ju de gamla hopparna som handvävdes. Nuförtiden maskinvävs de och är jämna och mjuka.
Den är jättemjuk och fin, men det är lite "småmärken" i den. Inte så att det stör, men den är inte helt slät. Syns bara om man synar den nooooga. Men det står i pappren att den är handvävd?
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?