Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ville med Olle
...och Olles föräldrar undrar hur de skall klä honom nu när det är femton grader, snålblåst och fuktigt. Har en minimundus-trikå och har hittills burit honom med en body under, varma sockor och mössa på huvudet men det känns för kallt om ryggen. Vad är bästa sättet? Vi hinner inte sy till morgondagens utflykt så tips av alla slag uppskattas! :notes:
Användarens profilbild
Av Ville med Olle
Jo, vi har en enlagers vindtät Helly H-jacka. Vi funderade på att ha en kofta på honom under men funderade om det istället blir för varmt? Annars en kofta hängande utanpå sjalen, under jackan?

Tack för tips! :heart:
Användarens profilbild
Av Alven
Jag bar mina två under jackan när de var under året. Bara innekläder (body, byxor, strumpor) plus rejäla sockar, mössa, vantar och fukspolo. Sedan ner i sjalen, och så knäppte jag jackan upp till deras nacke. Funkade hela vintern! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Ville med Olle
Vi prövar! Lite egen logik det här med sjal...varm och ibland svettig på magen och så drar det kallt om ryggen :hmm:

Tack för tips! Allt gott!

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?