Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tar jag mig till??

Fortsätt med sjal och lär henne älska omslutet.
1
8%
Köp en sele, det handlar om din hälsa.
10
77%
Köp en vagn, sjal är för hippisar som inte alls tycker det är jobbigt att kånka på tunga barn.
Inga röster
0%
Du är en vekling och evigt förvisad från SB
Inga röster
0%
Köp en cykelkärra och skit i att den tar upp hela trappuppgången och att pensionärena kommer klaga.
1
8%
Sluta gnäll och köp en spikmatta.
1
8%
Användarens profilbild
Av sirisirius
Ja, hur ska jag göra i vinter?

Jag orkar inte tänka på detta mer så nu får ni bestämma för mig. :lol:

Jag går till dagis fram och tillbaka totalt 2 timmars promenad om dagen, fem dagar i veckan.

Nu känner jag att nacken börjar göra ont eftersom jag bär kråkan på magen och sjalen inte alltid vill som jag vill.
Har nån gång burit henne på ryggen men hon vägrar omslut och tibetan tycker jag gör för ont i axlarna tillslut.

Just nu har jag snöat in på att en ny sele skulle vara lösningen.
:roll:

Eller ska jag ha en vagn till henne? Eller ska vi börja cykla? Men då behöver vi en cykelkärra och den har vi ingenstans att ställa.

Och när kylan kommer ska jag ha en bärjacka eller är det lika bra att hon sitter i egen overall på ryggen i den nya selen? :lol:

Eller ska vi sluta gå på dagis och stanna inne hela dagarna? :wink:

Vad ska jag ta mig till? Sluta gnälla och köp en spikmatta kanske? :roll:

Varför kan hon inte vara en miniplutt och rymmas under min tröja på magen för all evighet i den mysiga trikåsjalen som gör precis som jag vill.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Köp en sele. Köp en sele.
Användarens profilbild
Av erisara
Jag svarade köp en sele men det bästa vore kanske att försöka låna en ett litet tag och testa först?
Användarens profilbild
Av UWO
Jag röstade på cykelkärran (eller liknande alternativ), med risk för förvisning härifrån. :roll: Men tänker somså, att kanske din rygg/nacke behöver vila ett tag och få återhämta sig pga trolig snedbelastning. :?:

Sen röstar jag på att du tar hjälp av någon för att se om knytningen går att få till.
:)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Köp en sele (den kommer du ju kunna använda länge :wink: ) och variera med omslutet på ryggen. Omväxling förnöjer, vet du väl :lol:
Användarens profilbild
Av MilanE
Köp en skitsnygg o skön sele tycker jag!
Användarens profilbild
Av Helena
Jag vet inte hur gammalt och tungt barnet är. Om hon gillar vagn, så köp en vagn eller cykelkärra och varierar med det. Men om hon inte gillar vagn, så kanske sele vore bra.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Svarade köp sele, men vill lägga till prova omslutet på ryggen igen om ett tag :)

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?