Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Myrten
Härliga färger! Och tur att det var på eBay och inte Tradera, då hade jag kanske bjudit på sjalen! (Jag tycker det är lite krångligt med tyska, kolla att det är OK att skicka till Sverige etc.) Dessutom tror jag inte att jag behöver fler sjalar just nu. :roll:
Av eamane
Inte för att jag vill ha den men det står "Nach Schweden -- Keine Angabe" men det gör det ju på så gott som alla sjalar på ebay nu för tiden tycker jag :roll:
Användarens profilbild
Av tweed
eamane skrev:Inte för att jag vill ha den men det står "Nach Schweden -- Keine Angabe" men det gör det ju på så gott som alla sjalar på ebay nu för tiden tycker jag :roll:
Och vad betyder det? :?
Av eamane
kvarnvik skrev:
eamane skrev:Inte för att jag vill ha den men det står "Nach Schweden -- Keine Angabe" men det gör det ju på så gott som alla sjalar på ebay nu för tiden tycker jag :roll:
Att de inte skickar till sverige :( Eller så måste man fråga innan man bjuder om de kan tänka sej att skicka, vilket betyder att du måste spana på auktioner flera dagar innan så du hinner få svar... :?
Användarens profilbild
Av mari_tres
eamane skrev:
kvarnvik skrev:
Att de inte skickar till sverige :( Eller så måste man fråga innan man bjuder om de kan tänka sej att skicka, vilket betyder att du måste spana på auktioner flera dagar innan så du hinner få svar... :?
Men en del är snabba med svar, så vill man kan man ju skicka iväg ett mail iallafall :wink: Det var härlig färg på den :D
Användarens profilbild
Av thanisa
mari_tres skrev:
eamane skrev:
kvarnvik skrev:
Men en del är snabba med svar, så vill man kan man ju skicka iväg ett mail iallafall :wink: Det var härlig färg på den :D
Tror att den kan tänka sig skiicka då just den auktionen kommit upp på the babywearer och som säljare så vill du nog få ut så mycket som möjligt och helt plöstligt är den uppe i långt över vad den låg på i morse. Man kan ju i varje fall höra om man nu skulle vara intresserad utav den.
Användarens profilbild
Av sacha42
DEn var fin :D
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Nach Schweden -- Keine Angabe Betyder På engelska "To Sweden -- No indication"

Alltså att de har inte räknat ut kostnad för frakt till just Sverige.

Se den här sidan om ni vill göra översättningar: http://se.babelfish.yahoo.com/translate_txt

Jag har handlat flera gånger från tyska ebay och det har fungerat kanon! :twisted:

Så chansa ni!!! 8)
Användarens profilbild
Av tweed
Be-Linda skrev:Nach Schweden -- Keine Angabe Betyder På engelska "To Sweden -- No indication"

Alltså att de har inte räknat ut kostnad för frakt till just Sverige.

Se den här sidan om ni vill göra översättningar: http://se.babelfish.yahoo.com/translate_txt

Jag har handlat flera gånger från tyska ebay och det har fungerat kanon! :twisted:

Så chansa ni!!! 8)
Hihi- jag använde den, men fattade inte ändå :oops:
Användarens profilbild
Av Bina
Tur jag inte behöver nån sjal och tänk... den är säääkert alldeles tjock och hemsk och ful och och och... :purskis:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?