Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Jag köpte en indio med hampa för snart ett år sedan. Då de senaste sjalarna jag köpt från didymos varit ganska långa sexor tänkte jag att det var bra att ha en annan längd och att en lång femma skulle nog passa bra till ryggen. Tyvärr var sjalen en ganska kort femma och jag upptäckte snart att jag faktiskt föredrar sexor även för ryggknutningar. Det är lättare när man knuter och sen kan jag ha den två varv runt midjan. Från början köpte jag den för att den skulle färgas men det har ännu inte blivit av. Då längden är fel så använder jag den inte nästan alls. Nu är frågan vad jag ska göra. Ska jag köpa en ny indio med hampa i storlek 6 och försöka sälja den jag har. Ska jag färga den jag har så som jag tänkte från början? Färg har jag hemma och ändå köpa en ny som jag då behåller i sin fina färg. Försöka se om någon med en sexa vill byta med mig? Har inte sett att någon mer har hampindion så jag vet inte om det kommer gå. Jag vill nog fortfarande ge indio med hampa en chans för den är så mycket trevligare än bomullsindior tycker jag.
Användarens profilbild
Av thanisa
Kanske ska behålla den jag har och försöka färga den tvåfärgad. Ochsen köpa en ny i storlek sex som får förbli den underbara varmtoniga krämfärg som den har. I så fall ska jag bara fundera ut vilka två färger som ajg ska ta och om jag behöver göra mig av med någon sjal för att få det hela att kännas rimligt.
Av eamane
Men om längden är fel och du inte använder den, använder din man den? Tror du att du kommer använda den mer om du färgar den? Jag skulle nog sälja och köpa en annan längre om svaren är nej...
Användarens profilbild
Av zero.sara
eamane skrev:Men om längden är fel och du inte använder den, använder din man den? Tror du att du kommer använda den mer om du färgar den? Jag skulle nog sälja och köpa en annan längre om svaren är nej...
:iagree:
Användarens profilbild
Av thanisa
Ni har rätt. Det är osäkert om jag skulle använda då jag använder de 4,2 jag har väldigt sällan. Funderar dock på att behålla den och sälja av några andra istället och så försöka mig på att göra en tvåfärgad färgning.

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?