Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ebboba
I lördags på L:s välkomstfest fick vi den - den första vävda sjalen! Har inte hunnit prova än, är väldigt nyfiken.
Och vad blev det för någon sjal då undrar ni??
Det blev en Ellevill Zara i grönt :loving:
Den är hur fin som helst, nu hoppas jag bara att jag får till det :wink:
Användarens profilbild
Av zingo
Men vart ä bilderna då? :lol:
Användarens profilbild
Av MilanE
Vad kul! Den ser så fin ut, ska bli kul att se (hoppas!) lite livebilder!!
Användarens profilbild
Av Ebboba
Hmm, nu har jag testat ett par gånger, men det är lite klurigt
Ska han sitta lika tajt som i trikåsjalen?
Tyget är så himla brett, så det känns som att det bara är tyg överallt :shock:
Jag tycker att jag drar och drar men han kommer ändå inte lika nära som i trikåsjalen, men det blir väl att öva och öva när han tillåter :wink:
Användarens profilbild
Av hcvc
Om du inte redan gjort det - tvätta och stryk den en gång och fläta den några gånger, en helt ny vävd sjal känns alltid lite otymplig och är mer svårknuten (även om Zaran är förhållandevis snäll även som ny).

/ Zara-ambassadören :oops:
Av eamane
:this: Bilder? :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Och jag vill också se bilder på snygga gröna Zaran :heart:
Hellst skulle jag ju förståss vilja ha en här hemma, men i avsaknad av en egen, så :wink:
Användarens profilbild
Av Ingrid
Ebboba skrev:Hmm, nu har jag testat ett par gånger, men det är lite klurigt
Ska han sitta lika tajt som i trikåsjalen?
Tyget är så himla brett, så det känns som att det bara är tyg överallt :shock:
Jag tycker att jag drar och drar men han kommer ändå inte lika nära som i trikåsjalen, men det blir väl att öva och öva när han tillåter :wink:
Hur gammal är han och vilken knytning gör du?
Användarens profilbild
Av Ebboba
Ingrid skrev: Hur gammal är han och vilken knytning gör du?
Han är snart 4 månader, jag har försökt med omslutet kryss. Det är mest tyget på bredden jag tycker att det är mycket utav, längden på sjalen har jag inga problem med... förutom när det ska dras :hmm:

Ska försöka fixa bilder snart, men först ska det tvättas och strykas :)
Användarens profilbild
Av millla
Åhhh, en Zara i present! Det måste vara den allra bästa presenten att ge någon. Kanske ska ordna en liten välkomstfest här..... :? 8)
Användarens profilbild
Av hcvc
Du kanske redan har bra instruktioner, annars är den bra tycker jag. Var någon som tipsade om den i en annan tråd.
http://www.edenbaby.se/pages/omslutetkryss.php
Användarens profilbild
Av Scharlott
Ebboba skrev:
Ingrid skrev: Hur gammal är han och vilken knytning gör du?
Han är snart 4 månader, jag har försökt med omslutet kryss. Det är mest tyget på bredden jag tycker att det är mycket utav, längden på sjalen har jag inga problem med... förutom när det ska dras :hmm:

Ska försöka fixa bilder snart, men först ska det tvättas och strykas :)
Här finns en video med knytningen omslutet kryss på magen med Ellevill Zara: http://www.youtube.com/watch?v=1nHKJ1DVwpc
Och en video där Ingrid på Babydesign visar omslutet kryss: http://www.youtube.com/watch?v=josoodcZSk0
Många smarta små tips på dessa båda video. Hoppas du finner nått som passar och hjälper dig! Vill du få mer praktisk hjälp ställer jag gärna upp :D Hör av dig i så fall, PM eller epost :wink:

Ser också fram emot att se bilder på er. Är själv speciellt förtjust just i gröna Ellevill Zara Fresh - personligen tycker jag att det är en av de snyggaste Zara-färgerna 8)

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?