Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
min gamla patapum är fortfarande favorit, men den har blivit så ful. speciellt efter att jag färgade den :oops:

vilka andra selar är lika tunna som patapumen :?: vill inte ha tjock vaddering i ryggen. har en manduca, men den passar inte mig.

hur är connecta eller angelpack jmf med patapum :?:

tacksam för hjälp! :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Vad har du färgat den för färg, och vilken var den innan. Jag har tänkt färga en av mina nämligen.
Användarens profilbild
Av annikar
Knyttet & K skrev:Vad har du färgat den för färg, och vilken var den innan. Jag har tänkt färga en av mina nämligen.
Den är lila. Ganska mörkt lila. Egentligen ganska snygg färg, men jag använde två paket färg och den färgar fortfarande av sig trots 5 tvättar :roll:

Men ett överdrag kanske vore en ide! Undrar om det går att få överdrag med huvudstöd, det har inte min gamla trotjänare! Tack för tips :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
annikar skrev:
Knyttet & K skrev:Vad har du färgat den för färg, och vilken var den innan. Jag har tänkt färga en av mina nämligen.
Den är lila. Ganska mörkt lila. Egentligen ganska snygg färg, men jag använde två paket färg och den färgar fortfarande av sig trots 5 tvättar :roll:

Men ett överdrag kanske vore en ide! Undrar om det går att få överdrag med huvudstöd, det har inte min gamla trotjänare! Tack för tips :D
Hmm, jag hade tänkt färga min svart och hade tänkt använda två paket. Tror du att det är axelbanden som färgar? Alltså att stoppningen sugit åt sig färg som inte sköljts bort riktigt? Eller verkar det som själva färgen släpper? Vad har du använt för färg?
Användarens profilbild
Av annikar
Knyttet & K skrev:
annikar skrev:

Hmm, jag hade tänkt färga min svart och hade tänkt använda två paket. Tror du att det är axelbanden som färgar? Alltså att stoppningen sugit åt sig färg som inte sköljts bort riktigt? Eller verkar det som själva färgen släpper? Vad har du använt för färg?
Det var Nitors färg. Jag tror att färgen kommer från stoppningen. Och nu färgar den bara av sig när den är blöt och det är den ju egentligen aldrig när man bär :roll: I början fick jag nån färgfläck på kläderna, men om du tvättar den en eller två gånger direkt efter färgningen borde det inte vara något problem.
Lycka till! :D

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?