Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindiwe
och det är riktiga skönheter jag fick med mig hem...

Varför har ni inte berättat hur fantastiskt skönt det är att bära med en Beco Butterfly? Det slår alla andra selar som jag har provat och är nästan lika skönt som att bära i en Easy Care.

Jag köpte också en Eco-wrap från Babydesign och en taylor-made sling.
Dessa har jag inte testat än, förutom när jag köpte dem.
Både jag och Naysa är mycket nöjda med våra inköp. Tack Ingrid!
Användarens profilbild
Av mimpen
*dregel*

jag vill också shoppa bärdon, men det går liksom inte att motivera fler... :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Och jag har bara shoppat liiite idag :wink: visst är det kul!! :vågen:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag älskar att shoppa bärsjalar och selar och tycker att så länge man använder alltihop så har man inte för många! :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lindiwe skrev:Jag älskar att shoppa bärsjalar och selar och tycker att så länge man använder alltihop så har man inte för många! :D
:iagree: det är så jag berättigar alla mina sjalar och selar (förutom de som ligger på säljes)
Användarens profilbild
Av MS Frog
Var det du som var där i förmiddags tro när jag var in och handlade en väska. (Jag blev tvungen att kolla upp fotot i din tråd från tidigare i sommar och det verkar stämma) Din lilla dotter var nog det allra sötaste jag sett på LÄÄÄÄNGE!
Användarens profilbild
Av MuuM
Lindiwe skrev:och det är riktiga skönheter jag fick med mig hem...

Varför har ni inte berättat hur fantastiskt skönt det är att bära med en Beco Butterfly? Det slår alla andra selar som jag har provat och är nästan lika skönt som att bära i en Easy Care.

Haha, det är bara du som inte lyssnat. Vi tjatar ju jämt om hur fantastisk Butterflyn är! ;-)

Grattis till er alla tre för fantastiska inköp!

/MuuM
Användarens profilbild
Av sacha42
Låter som en bra dag :P
Användarens profilbild
Av MilanE
Vad härligt! Det är ju underbart att få hem nåt nytt, vackert o underbart skönt att bära sin kärlek i :D

Fick själv hem en Elleville Zara idag och väntar på en BBS... :twisted:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
MS Frog skrev:Var det du som var där i förmiddags tro när jag var in och handlade en väska. (Jag blev tvungen att kolla upp fotot i din tråd från tidigare i sommar och det verkar stämma) Din lilla dotter var nog det allra sötaste jag sett på LÄÄÄÄNGE!
Ja, det var jag. Synd att vi inte presenterade oss för varandra! Jag köpte en ryggsäck också! :oops: Vilken av väskorna valde du?
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Muuminmamman skrev:
Lindiwe skrev:och det är riktiga skönheter jag fick med mig hem...

Haha, det är bara du som inte lyssnat. Vi tjatar ju jämt om hur fantastisk Butterflyn är! ;-)

Grattis till er alla tre för fantastiska inköp!

/MuuM
Det är nog sant att jag inte har lyssnat till era lovord. Jag var liksom övertygad om att ingen sele kunde vara så skön att bära i! :oops: Jag är glad att ha blivit övertygad!
Jag hade inte tänkt köpa någon sele till mig, tyckte det räckte med makens sele, men jag har haft problem med en arm och axel sedan vi fick lilla N så jag vågar mig inte på ryggknyt just nu men det är ju bra att kunna bära på ryggen när man fixar här hemma eller är ute på långpromenad. Jag är glad att jag åkte iväg och handlade idag även om det svider lite i plånboken.
Av eamane
Men åhhh! Vart är bilderna då? :D
Användarens profilbild
Av Lindiwe
eamane skrev:Men åhhh! Vart är bilderna då? :D
Hm, bilder... jag måste försöka bryta mig in på FL, jag minns ju inte mitt lösenord...

Tösen sover nu på min rygg i Becon och det är så varmt och mysigt att jag inte vill lägga ner henne! :D
Av eamane
Lindiwe skrev:
eamane skrev:Men åhhh! Vart är bilderna då? :D
Hm, bilder... jag måste försöka bryta mig in på FL, jag minns ju inte mitt lösenord...

Tösen sover nu på min rygg i Becon och det är så varmt och mysigt att jag inte vill lägga ner henne! :D
Skaffa ett konto på photobucket eller pixbox istället :wink:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
:evil:

Avundsjukan river i mig....!

Nädå, grattis till dina nya inköp! :lol:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?